مجموعه دو موتوره Mach-E 350 اسب بخار (260 کیلووات) و 427 پوند فوت (580 نیوتن متر) گشتاور را به هر چهار چرخ می رساند. وزن آن ۴۸۴۵ پوند (۲۱۹۸ کیلوگرم) است. فولکس واگن ID.4 GTX کمتر تولید می کند و 300 اسب بخار (223 کیلووات) و 346 پوند فوت (470 نیوتن متر) گشتاور ارائه می کند. همچنین دارای سیستم چهار چرخ متحرک است، اما وزن آن از Mach-E بیشتر است و وزن آن 4903 پوند (2224 کیلوگرم) است. کیا EV6 چهار چرخ متحرک 325 اسب بخار (242 کیلووات) و 446 پوند فوت (605 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. این با وزن 4607 پوند (2090 کیلوگرم) سبک ترین است.
خریداران در مورد وسایل نقلیه الکتریکی بیش از هر زمان دیگری انتخاب دارند. خودروسازان اصلی مانند فورد، کیا و فولکس واگن به ترتیب Mach-E، EV6 و ID.4 را عرضه می کنند. دراگ ویدیویی جدید Carwow درخت را به مسابقه میاندازد تا مشخص کند کدام خودرو سریعترین سرعت را طی یک چهارم مایل میبرد، و Mach-E و EV6 میانرده را در برابر ID.4 GTX درجه یک قرار میدهد.
این سه نفر در دو مسابقه درگ ایستاده به رقابت پرداختند. اولین بار شاهد شروع یکسانی این سه نفر بود، اما تفاوتهای عملکردی آنها در طول مسابقه آشکارتر شد و کیا از موستانگ و موستانگ از فولکس واگن کنار رفت. مسابقه دوم تفاوت چندانی نداشت، ماشین ها به همان ترتیب به پایان رسیدند.
65عکس ها
نتایج برای دو مسابقه رولینگ با برتری کیا و عقب افتادن فولکس واگن تغییری نکرد. با این حال، فولکسواگن در مبارزه دوم بهقدری عقبتر به پایان نمیرسد. کیا همچنین در هر دو تست ترمز پیروز شد و سریعتر از دو تست دیگر متوقف شد. Carwow همچنین سیستم های ترمز احیا کننده اتومبیل ها را برای تعیین قوی ترین تنظیمات آزمایش کرد و کیا دوباره برنده شد.
کیا سریعترین خودرو از میان این سه خودرو در یک چهارم مایل بود و آن را در 13.6 ثانیه به پایان رساند. موستانگ درست پشت آن قرار گرفت و با زمان 13.9 ثانیه دوم شد. فولکس واگن سوم شد و به 14.3 ثانیه زمان نیاز داشت تا مسابقه را تمام کند.
هم کیا و هم فورد مدلهای قدرتمندتری را ارائه میکنند، اما گزینههای میانردهشان آنها را به رقبای کامل ID.4 تبدیل میکند. شاید فولکس واگن سریعترین خودرو نباشد، اما سرعت و عملکرد بزرگترین اولویت بازار نیستند، حتی اگر خودروسازان برای تولید کراس اوورهای تمام الکتریکی سریع مشکلی ندارند.