NASCAR در حال دریافت نمایش خود به سبک “Drive to Survive” در نتفلیکس است


نتفلیکس برای زنده ماندن رانندگی کنید فرمول 1 را روی نقشه میلیون ها آمریکایی قرار داد و اکنون یک سریال بسیار مشابه در مورد NASCAR در پلتفرم پخش محبوب منتشر خواهد شد. تماس گرفت NASCAR: Full Speed، سریال ورزشی نتفلیکس، نمایش جدید 16 راننده را دنبال می کند که برای قهرمانی سری جام مبارزه می کنند. مانند همتای F1 خود، خدمه دوربین “دسترسی انحصاری” به رانندگان در داخل و خارج از پیست داشتند. این پنج قسمت هر کدام 45 دقیقه خواهد بود.

تریلر بیشتر یک تیزر است و چیزی در مورد ساختار نمایش نمی گوید، با این حال تاریخ انتشار به سرعت در حال نزدیک شدن است. این سریال قرار است در 30 ژانویه، کمی کمتر از سه هفته دیگر، پخش شود.

به نظر می رسد این برنامه در طول فصل 2023 فیلمبرداری شده است، که شامل بسیاری از تصادفات بزرگ از جمله غرق هوایی وحشی رایان پریس بود که خوشبختانه او تنها با جراحات جزئی نجات یافت. این به طور برجسته در تریلر نشان داده شده است.

سریال مشابه دیگری که IndyCar را پوشش می دهد در اواخر سال 2022 معرفی شد، اما از آن زمان تاکنون اخبار کمی در مورد آن منتشر شده است. آن سریال همچنین قرار نبود توسط هیچ پلتفرم پخش محبوب میزبانی شود. این نمایش NASCAR به وضوح متفاوت است.

مدت کوتاهی که تنها پنج قسمت دارد، سریال را با آن متفاوت می کند برای زنده ماندن رانندگی کنید، که معمولاً نزدیک به 10 است. این که آیا عمل NASCAR به اندازه آنچه در F1 می گذرد به شدت دراماتیزه خواهد شد یا خیر، هنوز مشخص نیست. افزایش مخاطبان نسکار، که از اواسط اواسط نوسانات زیادی داشته است، تنها می تواند چیز خوبی باشد.



منبع