New Bricklin واقعی است و مشکوک به نظر می رسد


خودرویی که در اینجا می بینید شباهت کمی به بریکلین SV-1 نمادین دهه 1970 دارد. هر دو دارای دو صندلی و درهای غیر متعارف هستند و هر دو دارای مارک Bricklin هستند. فراتر از آن، Bricklin 3EV با چهره جسورانه ای که در اینجا می بینید، به تنهایی در یک کلاس قرار دارد… خوب یا بد.

یک شباهت دیگر بین این بریکلین و پیشرو آن وجود دارد. هر دو واقعی هستند. Visionary Vehicles شرکت سازنده خودروی جدید است که برای اولین بار در سال 2020 به عنوان یک رندر ظاهر شد. صادقانه بگویم، تقریباً به صورت هفتگی شاهد رندرهایی از خودروهای پیشنهادی هستیم که بسیاری از آنها هرگز از مرحله ایده عبور نمی کنند. بنابراین تعجب ما را تصور کنید که با ویدیوهای ارسال شده در وب سایت Visionary Vehicles مواجه شدیم که نمونه اولیه 3EV را در حال عمل نشان می دهد.

جزئیات هنوز نازک هستند، اما می دانیم که این یک خودروی الکتریکی سه چرخ است که از ساختار بدنه روی قاب استفاده می کند و بسته باتری در مرکز بین ریل های قاب نصب شده است. قدرت خروجی ناشناخته است، اما وب سایت نوید “عملکرد فوق العاده” همراه با “تجربه رانندگی لوکس” را می دهد. به نظر می رسد نمودارهای این شرکت یک موتور الکتریکی را در جلو نشان می دهد که باطری وسط آن توزیع وزن مطلوبی را به خودرو می دهد. برد بیش از 275 مایل ذکر شده است، اما جزئیات مربوط به سرعت شارژ، وزن خودرو یا پیشرانه مشخص نیست.

Bricklin 3EV
Bricklin 3EV
Bricklin 3EV

طبق وب سایت Visionary Vehicles، 3EV توسط طراحان خودروهای مسابقه ای طراحی شده است. Panoz Engineering حذف شده است، با MTV Concepts و Mike Vetter برای ساخت نمونه اولیه ذکر شده است. آندریاس هاسه نیز برای یک ظاهر طراحی شده است که مطمئناً شبیه هیچ چیز دیگری در جاده نیست.

صورت بلند و جلوپنجره های دوگانه باعث می شود پوزه سری 4 BMW کوچک به نظر برسد. خطوط مربعی شکل در جلو جای خود را به شکل‌های فست‌بک روان در عقب می‌دهند، هرچند کمبود قوس چرخ‌ها نیاز به عادت کردن دارد.

Bricklin 3EV

با این حال، این Bricklin جدید فقط یک ماکت نیست. یک فضای داخلی کامل با کابین دیجیتالی به ما نشان داده شده است که بی شباهت به چیزی است که از مرسدس بنز انتظار داریم. کل داشبورد و کنسول روشن می‌شوند، با یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی اختصاصی در وسط برای عملکردهای خودرو. این وب‌سایت به ویژگی‌هایی مانند نمایشگر هدآپ، صندلی‌های گرم شونده برقی، به‌روزرسانی‌های هوایی و سایر موارد رایج در خودروهای مدرن اشاره می‌کند. تجهیزات پیشرفته ای مانند ترمزهای ضد قفل و کنترل کشش نیز ذکر شده است، بنابراین ما گمان می کنیم که 3EV در مورد سیستم های کمک راننده کمیاب باشد.

باید در حساب بانکی شما نیز کم باشد. Visionary Vehicles می گوید که 3EV قیمت اولیه 28980 دلار خواهد داشت. یک نسخه ارتقا یافته به نام 3EVX از 38980 دلار شروع خواهد شد، اما یک نکته آشکار وجود دارد: هیچ اشاره ای به زمان شروع تولید وجود ندارد. برای این موضوع، هیچ اشاره‌ای به جدول زمانی توسعه، پیش‌سفارش‌ها یا دقیقاً جایی که خریداران می‌توانند آن را دریافت کنند، وجود ندارد.

اما یک نمونه اولیه کارآمد گام بزرگی به سوی تولید است. اینکه آیا واقعاً اتفاق می افتد یا خیر، باید دید. ما را محتاطانه خوشبینانه رنگ آمیزی کنید.



منبع