NHTSA در حال بررسی 250000 هوندا در مورد ترمز اضطراری ناخواسته خودرو


اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) اخیراً تحقیقاتی را در مورد برخی اطلاعات هوندا و پاسپورت ها به دنبال چندین شکایت از حوادث ترمز فانتوم آغاز کرده است. این سازمان در حال حاضر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد فعال شدن ناخواسته احتمالی ترمزها است.

این تحقیقات که در 7 مارس آغاز شد، بر اطلاعات بینش و پاسپورت‌های ساخته شده از سال 2019 تا 2022 متمرکز است. یک سند از دفتر بررسی نقص (ODI) بیان می‌کند که 46 شکایت در مورد سیستم دریافت شده است، مبنی بر اینکه ترمزها به‌طور غیرمنتظره و بدون هیچ مانع واضحی اعمال شده‌اند. تا آنها را راه اندازی کند. از این موارد، سه مورد منجر به تصادف یا آتش سوزی و دو مورد منجر به جراحت گزارش شده است. در این سند تخمینی از 250712 خودرو به عنوان بخشی از تحقیقات ذکر شده است.

مهم است که توجه داشته باشید که این یک فراخوان نیست، بلکه یک بررسی اولیه برای یک مشکل بالقوه است. یکی از سخنگویان هوندا وقتی با او تماس گرفت، نظر زیر را ارائه کرد موتور 1:

هوندا به ایمنی متعهد است. ما آگاه هستیم که NHTSA یک ارزیابی مقدماتی را آغاز کرده است، اولین سطح از تحقیقات خود، در مورد تعداد محدودی از گزارش های مصرف کننده در مورد فعال شدن سهوی سیستم ترمز اضطراری خودکار. هوندا قبلاً با آژانس در مورد این موضوع در ارتباط بوده است و از طریق روند تحقیقات با NHTSA همکاری خواهد کرد و در عین حال بررسی داخلی خود را از اطلاعات موجود ادامه خواهد داد.

فراتر از فعال شدن ناخواسته ترمزها، پارامترهای دیگری مانند سرعت، مکان یا فعال بودن کروز کنترل ناشناخته هستند. علاوه بر این، هیچ اطلاعاتی مبنی بر اینکه چرا پاسپورت و اینسایت در مقابل سایر مدل‌های هوندا مجهز به ترمز اضطراری خودکار قرار گرفته‌اند، وجود ندارد. اگر اطلاعات بیشتری در دسترس قرار گیرد، با یک به‌روزرسانی وارد می‌شویم.

نسل فعلی پاسپورت برای مدل سال 2019 به آمریکای شمالی بازگشت. فروش این SUV با 53133 دستگاه در سال 2021 به اوج خود رسید و به 41306 دستگاه در سال 2022 رسید. Insight چندان محبوب نبود. تنها 19431 دستگاه در سال 2021 فروخته شد که موفق ترین سال آن است. پس از سال 2022 از خط تولید هوندا در ایالات متحده بود و در آن سال با 7628 فروش به پایان رسید. در همین حال، پاسپورت هنوز با یک مدل جدید در حال توسعه است.



منبع