Nissan Patrol Nismo سوپرشارژ 650 اسب بخار توسط Manhart

اگرچه اینها در حال حاضر تنها رندرهای رسمی هستند، تیونر در حال پذیرش سفارشات SUV جدید فروخته شده در امارات متحده عربی است.



منبع

فراتر از رنگ مشکی و طلایی معمولی Manhart نگاه کنید و متوجه خواهید شد که این گشتی معمولی شما نیست. در واقع، این بر اساس نسخه داغتر نیسمو است که در اواخر سال 2015 قبل از فیس لیفت شدن در اوایل سال گذشته عرضه شد. SUV عملکرد دو رنگ که در اینجا مشاهده می‌شود، قبل از دریافت رینگ‌های 24 اینچی غول‌پیکر به‌عنوان مدل به‌روز شده شروع شد. همچنین برای موضعی پست تر، کمی به جاده نزدیک تر شده است.

هیچ صحبتی در مورد تأثیر مثبت کیت سوپرشارژر بر عملکرد وجود ندارد، اما به شما یادآوری می‌کنیم که نیسان می‌گوید پاترول نیسمو معمولی 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را در حدود 7.3 ثانیه طی می‌کند. این ممکن است خیلی چشمگیر نباشد، اگرچه با توجه به وزن ماستودنت 2665 کیلوگرم (5875 پوند) چندان هم کهنه نیست.

نیسان پاترول توسط Manhart

نسل ششم نیسان پاترول نزدیک به 13 سال است که عرضه شده است، اما یکی از تیونرها همچنان بر روی این شاسی بلند ارجمند تمرکز دارد. اگرچه منهارت با ارتقای بی‌ام‌و‌ها نامی برای خود دست و پا کرد، اما این متخصص آلمانی پس از فروش اخیراً با پروژه‌های دیگر به خارج از جعبه باواریا فکر کرده است. ما نسخه های تقویت شده Defender، Audi RS3 و AMG SL را دیده ایم. پس از انبوهی از خودروهای یورو، اکنون تصمیم گرفته تا جادوی خود را روی یک خودروی ژاپنی اعمال کند.

این خودرو همچنان از موتور 5.6 لیتری V8 به عنوان پاترول نیسمو استفاده می کند، اما دیگر تنفس طبیعی ندارد. منهارت یک سوپرشارژر را به 650 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر (443 پوند فوت) گشتاور رسانده است. به عنوان یک تازگی، مدل استوک 428 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر (413 پوند فوت) از طریق گیربکس هفت سرعته اتوماتیک به هر دو محور ارسال می کند. برای تکمیل موتور ارتقا یافته، اکنون یک اگزوز سفارشی وجود دارد که موسیقی متن تهاجمی تری را ارائه می دهد.