Nissan Rogue Sport سال آینده حذف می شود: گزارش

Rogue بزرگتر اخیراً با سوار شدن بر یک پلت فرم جدید و دارای بسیاری از فناوری های جدید اصلاح شده است. سال گذشته نیز با موتور سه سیلندر جدید ارتقا یافت. کیکس، کراس اوور سطح پایه نیسان در آمریکا، قرار است در سال 2024 بازطراحی شود.

28 عکس ها

نیسان تقاضای مناسبی برای ماشین های سواری خود دارد، اما به نظر می رسد یکی از اعضای این مجموعه به زودی بازنشسته شود. طبق گزارش‌ها، Rogue Sport قدیمی تا پایان سال جاری بدون هیچ جایگزینی مستقیم در افق، از تولید خارج خواهد شد. نیسان پیش از این به فروشندگان خود اعلام کرده بود که تولید این کراس اوور متوقف خواهد شد.

در همین حال، در اروپا، نیسان نسل جدید قشقایی را در سال 2021 روانه بازار کرد. این قشقایی کمی بزرگتر از مدل قبلی خود است و دارای طیف جدیدی از موتورها، از جمله پیشرانه هیبریدی جدید است. در آن زمان تصور می شد که قشقایی جدید به نسل دوم Rogue Sport تبدیل شود اما به نظر می رسد که این فرضیات اشتباه بوده است.

Nissan Rogue Sport SL 2020

“با Rogue کاملاً جدید و Kicks که اخیراً دوباره طراحی شده است، ما به پوشش این بخش از [the] اسکات شرلی، معاون نیسان، در نامه ای که به نمایندگی ها ارسال شده است، توضیح داد: “ما همچنین می توانیم منابع بیشتری را در چرخه عمر خودروهای فعلی و محصولات نسل بعدی خود سرمایه گذاری کنیم.”

اخبار خودرو به نقل از یادداشتی که برای نمایندگی های نیسان ارسال شده است، که شامل اطلاعاتی مبنی بر توقف تولید روگ اسپورت در دسامبر سال جاری است. این مدل برای چند ماه دیگر در دسترس باقی خواهد ماند تا اینکه موجودی نمایندگی در اوایل سال آینده تسویه شود. این خودروساز تا سال 2033 از قطعات پشتیبانی خواهد کرد. Kicks and Rogue به طور موثر جایگزین Rogue Sport در این محدوده خواهند شد.