Nissan Serena 2023 با هشت صندلی، روکش ضد آب معرفی شد

مینی‌ون‌ها هیجان‌انگیزترین خودروهای موجود نیستند، اما هیچ مدل بدنه دیگری نمی‌تواند با سطح کاربردی ارائه شده توسط یک وسیله نقلیه جعبه‌ای و ایستاده برابری کند. در دنیایی که شیفته SUV ها است، نیسان اصرار دارد که هنوز جایی برای حمل و نقل خانواده صادق به خدا وجود دارد، از این رو سرینا نسل ششم است. پلاک معرفی شده در اوایل دهه 1990 همچنان برای یک مینی ون پیچیده تر با جدیدترین فناوری و یک کابین جادارتر که می تواند هشت نفر را در خود جای دهد، ادامه دارد.

راننده 120 میلی‌متر (4.7 اینچ) فضای پای اضافی در مقایسه با مینی‌ون خروجی در داخل کابین تعمیرات اساسی دارد که یک شیفتر نوع سوئیچ جدید را معرفی می‌کند. والدینی که بچه‌های زیادی دارند، از شنیدن تودوزی صندلی‌های ضدآب و همچنین تعداد زیادی پورت USB و Wi-Fi برای تقویت دستگاه‌های رسانه‌ای قابل حمل برای مشغول نگه داشتن آنها در طول سفرهای طولانی خوشحال خواهند شد. همه مسافران دارای کنترل های تهویه مطبوع مخصوص به خود، همراه با عملکرد AC پیش خنک کننده هستند.

نسخه بنزینی از یک موتور 2.0 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 150 اسب بخار (110 کیلووات) و گشتاور 200 نیوتن متر (148 پوند فوت) استفاده می کند که با یا بدون سیستم چهارچرخ محرک و CVT ارائه می شود. همچنین یک مدل هیبریدی e-Power (فقط 2WD) با موتور 1.4 لیتری جدید و کم صداتر با قدرت 98 اسب بخار (72 کیلووات) و 123 نیوتن متر (91 پوند فوت) وجود دارد. در ترکیب با موتور الکتریکی، کل خروجی سیستم 163 اسب بخار (120 کیلووات) و 315 نیوتن متر (232 پوند فوت) است.

1128_10

سرنا 2023 که مانند آجر روی چرخ برای به حداکثر رساندن فضای داخلی شکل گرفته، دارای نمای جلویی مدرن با چراغ‌های جلو است که با جلوپنجره بزرگ ترکیب می‌شود. نیسان می‌گوید عریض‌ترین جلوپنجره در این بخش را برای افزایش دید به بیرون تعبیه کرده است که با گلخانه‌ای وسیع با شیشه‌های جانبی بزرگ بیشتر تقویت شده است. درب کشویی سمت سرنشین دارای عملکرد هندزفری و باز شدن خودکار است در حالی که همه چراغ ها از LED استفاده می کنند.