Nissan Z، V8 Frontier، Ariya Surfwagon Highlight SEMA 2022 فهرست

نیمی از خودروهایی که نیسان در SEMA به نمایش می‌گذارد، نشان نمادین Z را دارند، اما تنها یکی از آنها واقعاً قانونی در جاده‌ها است، و آنچه که Nismo Accessorized Z در نام غیرقابل تخیل خود فاقد آن است، عملکرد و ویژگی‌های اضافی زیبایی را جبران می‌کند. در بیرون، رنگ‌بندی سنتی نیسمو قرمز-سفید-مشکی وجود دارد و نه چیزهای دیگر – به جای بال‌های وحشی یا کیت‌های بدنه دیوانه‌وار، گرافیک Mobile1 و قطعات فیبر کربنی در داخل و خارج، مقداری از ذوق ورزش‌های موتوری را اضافه می‌کنند.

اگر Ariya Surfwagon ترکیبی از کلاسیک و مدرن کمی بیش از حد تهاجمی است، آنگاه پیکاپ Sunny با موتور نیسان لیف ممکن است سرعت شما را بیشتر کند. همچنین محصول Tommy Pike Customs، و متعلق به خود Tommy Pike است، این ترکیبی از پیشرانه نیسان لیف با یک پیکاپ Sunny 1987 است. اساساً کامل است.

Nismo Accessorized Nissan Z Concept
Nismo Accessorized Nissan Z Concept

موتور 5.6 لیتری V8 از پیکاپ تیتان می آید و از ورودی هوای سرد با برند نیسمو و اگزوز cat-back بهره می برد. نیسان مجموع خروجی را به اشتراک نمی‌گذارد، اما باید به طور نامحسوسی با قدرت 400 اسب بخار و 413 پوند بر فوت تیتان 5.6 لیتری کارخانه بهبود یابد. نیسان و فورسبرگ ریسینگ تم کامیون باجا را انتخاب کردند و یک سیستم تعلیق با مسیر عریض با کمک فنرهای Nismo/Bilstein در هر چهار گوشه، فنرهای برگی ارتقا یافته در عقب و یک محور عقب محکم تر، همچنین از تیتان، اضافه کردند. ارتفاع سواری دو تا سه اینچ افزایش می یابد، اگرچه نیسان رقم خاصی را به اشتراک نمی گذارد.

نیسان تمام خودروهای مفهومی و مسابقه‌ای خود را در نمایشگاه SEMA در لاس وگاس از 1 تا 4 نوامبر به نمایش خواهد گذاشت.

Nissan Nismo Off-Road Frontier V8

پایان ماه اکتبر برای مردم عادی به معنای فانوس جک، آب نبات و لباس است. اما برای ما که صنعت خودرو را دنبال می کنیم، مجموعه کاملا متفاوتی از لباس ها وجود دارد که اولین نمایش بزرگ خود را در نمایشگاه سالانه SEMA نشان می دهد.

پروژه کامیون خیابان مرزی نیسان

آخرین و مطمئناً کم اهمیت ترین کانسپت Nismo Off-Road Frontier V8 است که حدس زدید، یک Frontier با موتور V8 است. واقعا نمی توان با عالی بودن آن بحث کرد.

18 عکس ها

چند Zs را بگیر

اگر زندگی باجا برای شما مناسب نیست یا یک V8 را کمی بیش از حد می‌دانید، پروژه کامیون خیابانی Nissan Frontier از کریستینا روکی متمایز است. این پیکاپ سیاه-سفید-قرمز بر اساس کابین فرانتیر کینگ ساخته شده است و دارای سیستم تعلیق سفارشی است که ارتفاع سواری را کاهش می دهد. مکمل این موضع جدید، 20 اینچی Black Rhino Kaizen، کیت بدنه Performance Lab Detroit، و چراغ های جلو دودی است. ارتقاء اصلی پیشرانه اگزوز Magnaflow cat-back است.

وحشی ترین کانسپت مبتنی بر تولید نیسان باید Ariya Surfwagon باشد. این محصول که توسط Tommy Pike Customs ساخته شده است، از روکش وینیل و تزئینات کرومی فراوان استفاده می کند تا حال و هوای کلاسیک Woodie Wagon را تکرار کند. اما صادقانه بگویم، این تغییر در مقایسه با چرخ‌های فوق‌العاده ۲۰ اینچی «اسموتی» کمانچه دوم است. چرخ‌های فیروزه‌ای، درپوش‌های مرکزی کرومی و لاستیک‌های دیوار سفید تا حدی به لطف ارتفاع سواری پایین‌تر، به همان اندازه چشم نواز هستند. در نهایت، یک قفسه سقف سفارشی خانه یک جفت تخته موج سواری هفت فوتی است.

پروژه نیسان سانی لیف

کامیون مور



منبع نیسان آییا سرف واگن مفهومی

در عوض، نیسان بر ارتقای عملکرد عملکردی تمرکز کرده است. موتور 3 لیتری V6 توربوشارژ دوقلو دارای ورودی هوای سرد با برند Nismo است که در انتظار تایید CARB است، در حالی که یک مبدل حرارتی بزرگتر موتور را در روزهای گرم در مسیر خوشحال نگه می دارد. اگزوز Nismo ضد زنگ با لوله بیرونی 2.25 اینچی باعث تنفس آزادتر و موسیقی متن بهتر می شود. نیسان خروجی Nismo Accessorized Z را به اشتراک نمی گذارد، اما کلاچ و فلایویل جدید Nismo دو دیسکی می تواند تا 800 اسب بخار قدرت و 750 پوند فوت گشتاور را تحمل کند.

در حالی که برخی از برندها از SEMA صرف نظر می کنند، نیسان یکی از آنها نیست. این برند ژاپنی تعدادی کانسپت و ماشین‌های مسابقه‌ای را به نمایشگاه امسال می‌آورد تا نشان دهد که جدیدترین محصولاتش چقدر وحشی هستند. جدیدترین خودروی اسپورت Z ویژگی‌های برجسته‌ای دارد، اما آریا نیز سرگرم کننده است، در حالی که وانت Frontier کمک زیادی به V8 می‌دهد. و حتی یک ترکیب وسوسه انگیز از فلز کلاسیک با برق مدرن وجود دارد. بیایید شیرجه بزنیم و ببینیم نیسان چه چیزی را برای SEMA 2022 آورده است.