Nissan Z در مقابل Toyota Supra Drag Race تفاوت‌های گیربکس را برجسته می‌کند

2023 نیسان Z

در نهایت این مسابقه را دوباره اجرا می کنند اما این بار گیربکس خودروها در حالت اتوماتیک است. تویوتا Z را در غبار خود رها می کند.

مسابقه رول سوم سرعت شروع را به 50 مایل در ساعت (80 کیلومتر در ساعت) افزایش می دهد، اما همچنان آنها را با دنده دوم در حالت دستی شروع می کند. این بار، تویوتا یک برد واضح به دست می آورد.

با قضاوت در این ویدیو، به نظر می رسد که گیربکس تویوتا در هنگام کارکرد خودکار، حداقل در مقایسه با Z، پاسخگوتر است.

به عنوان یک تازگی، Z جدید دارای یک موتور 3.0 لیتری توئین توربو V6 با قدرت 400 اسب بخار (298 کیلووات) در 6400 دور در دقیقه و گشتاور 350 پوند فوت (475 نیوتن متر) از 1600 تا 5200 دور در دقیقه است. این خودرو دارای 9 سرعته اتوماتیک است اما نیسان 6 سرعته دستی نیز ارائه می دهد. مثال در اینجا درجه عملکرد با لاستیک های 19 اینچی Bridgestone Potenza S007 است.

شایعه ای در مورد سوپرای قدرتمندتر در دست بررسی وجود دارد. گفته می شود که موتور BMW S58 را از M3 و M4 می گیرد. علاوه بر این، بدنه دارای اجزای فیبر کربنی خواهد بود.



منبع تویوتا سوپرا 2023

زمان خوبی برای طرفدار کوپه های اسپرت ژاپنی است زیرا هم نیسان Z جدید و هم تویوتا سوپرا انتخاب های قانع کننده ای را به مشتریان ارائه می دهند. این ویدئو مدل های دارای موتور شش سیلندر و گیربکس اتوماتیک را در مقابل یکدیگر قرار می دهد.

مسابقات درگ از یک حفاری شروع می شود و میزبان ویدیو از لاستیک های بریجستون Z بسیار ناراضی است. او در هنگام پرتاب بدون چرخاندن چرخ ها تلاش می کند تا قدرت را کاهش دهد. این به سوپرا چند پیروزی آسان می دهد.