Optimus Prime Elite By Robosen راه می‌رود، صحبت می‌کند، تغییر شکل می‌دهد و بیرون می‌آید


شما نمی توانید Optimus Prime را پایین نگه دارید. او در سال 1986 درگذشت مبدل ها فیلم انیمیشن، زنده شد دو برابر در فصل سوم کارتون G1، و در دهه‌های پس از آن، او تبدیل به جالب‌ترین نیمه کامیون متحول کننده‌ای شد که تا به حال بوده است. Robosen سال گذشته یک G1 Prime خودکار عالی ساخت، و درست مانند کارتون، او بازگشته و بازسازی شده تا بهتر، قوی تر، سریع تر باشد. و ارزان تر به Elite Optimus Prime سلام کنید.

اول چیزهای مهم. در صورتی که راه‌اندازی اصلی Robosen Optimus Prime را در آوریل 2021 از دست دادید، بله، این یک ربات فعال و قانونی است که راه می‌رود، صحبت می‌کند و تغییر شکل می‌دهد. این دستگاه با بیش از 5000 قطعه قطعه و 60 ریزتراشه ساخته شده است و از 27 موتور سروو برای حرکت در اطراف استفاده می کند. این شامل رانندگی و فرمان در حالت وسیله نقلیه، حرکت در حالت ربات و تغییر شکل بین این دو است. نورها، صداها وجود دارد و پرایم حتی با صدای پرایم با شما صحبت می‌کند، زیرا پیتر کالن افسانه‌ای 80 عبارت را ضبط کرده است که مثل همیشه دستوری هستند.

Robosen Elite Optimus Prime
Robosen Elite Optimus Prime
Robosen Elite Optimus Prime

Elite Optimus Prime جدید همه ویژگی‌های مشابه مدل پرچمدار را دارد، دقیقاً تا گوشی هوشمند یا کنترل صوتی. تعداد قطعات یکسانی دارد، اقدامات یکسانی را انجام می‌دهد و در انجام آن به همان اندازه خوب به نظر می‌رسد. در واقع، کمی به نظر می رسد بهتر، زیرا Elite کمی کوچکتر، فشرده تر و سبک تر است. در حالت ربات، قد او 16 اینچ در مقایسه با 19 اینچ برای پرچم‌دار پرایم است. این بدان معناست که Elite Prime سریع‌تر تبدیل می‌شود، سریع‌تر حرکت می‌کند، و صادقانه بگویم، این باعث می‌شود که ما بخواهیم از پول خود جدا شویم. بسیار سریعتر برای بدست آوردن یکی

در آن جبهه، خبرهای خوب بیشتری وجود دارد. در حالی که Robosen’s Flagship Optimus Prime با قیمت 1200 دلار به فروش می رسد، Elite Prime اکنون با قیمت 699 دلار در دسترس است. برخی ممکن است آن را گران بدانند، اما افرادی نیز هستند که به کاهش 25 هزار دلاری برای یک ساعت Mario Kart فکر می کنند. و ما تقریباً مطمئن هستیم که این ساعت نمی‌تواند حالت قهرمان را انجام دهد.

شان تانگ، مدیر Robosen USA گفت: “ما هیجان زده هستیم که این Optimus Prime سبک تر و جمع و جورتر را برای طرفداران این فرنچایز بیاوریم.” ترازو مهندسی مجدد تبدیلی روان و سریع ارائه می‌کند و Elite Optimus Prime را چابک‌تر و سریع‌تر می‌کند، که ما خوشحالیم که با همکاری خود با Hasbro دوباره برای همه طرفداران و مشتریان خود زنده کنیم.

به دنبال محتوای خودروهای دهه 80 رترو بیشتر هستید؟ قسمت ویژه نایت رایدر را ببینید جست و خیز درباره ماشین ها، در زیر موجود است.



منبع