Optiq 2025 مینی شاسی بلند 300 مایلی آینده کادیلاک است


کادیلاک لیریک یکی از اولین خودروهای برقی جنرال موتورز با موتور اولتیوم بود. اکنون توسط یک برادر کوچکتر به نام Optiq پیگیری می شود. Optiq جدید تقریباً به اندازه Equinox EV است و بسته باتری 85.0 کیلووات ساعتی خود را با مدل Chevy مشترک است. فراتر از آن، کادیلاک تقریباً از هر نظر یک پله بالاتر است.

Optiq دارای سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد و کمک راننده استاندارد Super Cruise، و همچنین 300 اسب بخار قدرت و 300 مایل برد است که از هر دو جنبه بیشتر از Equinox EV است. در مقایسه، شورت 288 اسب بخار قدرت و 285 مایل برد دارد.

کادیلاک اپتیک 2024

Optiq و همتای Chevy آن می توانند با همان سرعت شارژ سریع 150 کیلوواتی DC شارژ شوند. ارقام گشتاور آنها نیز مشابه است. 354 پوند فوت برای Optiq و 333 پوند فوت برای Equinox.

اما از نظر بصری، کادیلاک در مقایسه با برادرش Chevy کاملا متفاوت است. نمای بیرونی شبیه Lyriq بزرگتر است اما در بسته بندی کوتاه تر است. عناصر نورپردازی عمودی مشخص کادیلاک نمای جلو را مشخص می کند، در حالی که قسمت عقب مانند یک Escalade IQ کوچک شده به نظر می رسد. شیشه ربع عقب نیز دارای تزئینات هندسی است. لمس خوبی که قبلا ندیده بودیم

فضای داخلی حتی یک پله بالاتر از Lyriq است که ترکیبات منحصر به فرد زیادی ندارد. برخی از سطوح کابین Optiq با 100 درصد نخ بازیافتی روکش شده اند، در حالی که لهجه های چوبی آن ترکیبی 50/50 از چوب روزنامه و لاله است. فرم های داخلی نیز به خوبی یکدیگر را تکمیل می کنند و صفحه نمایش بزرگ 33.0 اینچی مورب حتی از نظر زیبایی شناختی نیز برای چنین صفحه نمایش بزرگی کار می کند.

کادیلاک اپتیک 2024

ویژگی های استاندارد نیز Optiq را به آنچه هست تبدیل می کند. این اولین وسیله نقلیه کادیلاک خواهد بود که از سوپر کروز به صورت استاندارد بهره می برد که بسیار مهم است. دسترسی به سایر وسایل نقلیه در خط تولید این خودروساز با سیستم رانندگی هندزفری دشوار است، بنابراین افزودن آن در اینجا ارزش آن را برای مشتریانی که در حال خرید متقابل هستند، واضح تر می کند. AWD تنها گزینه پیشرانه است که برند احساس می‌کرد برای ارائه ارزش بیشتر نسبت به خودروهایی مانند Equinox EV کلیدی است. سیستم صوتی 19 بلندگو نیز استاندارد است که یک پله بالاتر از سیستم هفت بلندگوی استاندارد Lyriq است.

به طور کلی، Optiq یک بسته جذاب به نظر می رسد، به خصوص برای پول. کادیلاک قیمت اولیه را 54000 دلار تخمین زده است. تولید این کراس اوور الکتریکی اواخر پاییز امسال آغاز خواهد شد و احتمالاً خودروها به زودی پس از آن به نمایندگی‌ها می‌رسند.



منبع