اما برخلاف هایپرکار پیچیده AMG One که پس از طی هر 50000 کیلومتر (حدود 31000 مایل) نیاز به بازسازی موتور دارد، AMG GT 63 SE Performance میتواند تنظیمات پس از فروش را دریافت کند.
قبل از مرسدس-AMG One بسیار گران قیمت، AMG GT 63 S 4MATIC+ E Performance قدرتمندترین AMG قانونی جاده ای است. این سوپ الفبایی یک کوپه پلاگین چهار در، 831 اسب بخار برقی (620 کیلووات) و 1033 پوند فوت (1400 نیوتن متر) گشتاور را در انبار تولید می کند.
AMG GT 63 SE Performance تنظیم شده توسط Opus پس از دریافت تاییدیه TUV خود در اکتبر 2022 برای خرید در دسترس خواهد بود. این شرکت همچنین یک سیستم کنترل فلپ اگزوز ویژه و یک ماژول کاهش OBD ارائه می دهد. در زمستان، Opus گفت که تلاش خواهد کرد تا سد 1000 اسب بخار را بشکند، اگرچه تیونر اعتراف می کند که در مقایسه با AMG های غیر هیبریدی چالش برانگیز خواهد بود.
نسخه تنظیم شده نیز سریع است. Opus تیونینگ شده AMG GT 63 SE Performance را در Autobahn آزمایش کرد و توانست سرعت 321 کیلومتر در ساعت (199 مایل در ساعت) را ثبت کند که می توانید از طریق ویدیوی تعبیه شده در بالای این صفحه تماشا کنید.
تیونر مبتنی بر نوربرگ رینگ AMG GT 63 SE Performance را ارتقا می دهد و به مدل برقی اجازه می دهد تا 952 اسب بخار (710 کیلووات) و 1143 پوند فوت (1550 نیوتن متر) گشتاور محدود الکترونیکی تولید کند. واحد الکترونیکی 204 اسب بخار (152 کیلووات) به آن کمک می کند، در حالی که 4.0 لیتری M177LS2 V8 748 اسب بخار (558 کیلووات) تولید می کند.
6 عکس ها