Pagani Huayra بالاخره یک دفترچه راهنما دریافت می کند


درست مانند زوندا، پاگانی احتمالاً به ساخت نسخه‌های ویژه‌ی هایپرکار هوایرا ادامه می‌دهد تا زمانی که مشتریان از درخواست خود منصرف شوند. ما قبلاً Codalunga، Imola و Huayra R را دیده‌ایم. Now Pagani نسخه جدیدی را در جشنواره سرعت گودوود امسال معرفی می‌کند—و دارای یک دفترچه راهنما است.

درست است، این اولین پاگانی هوایرا با گیربکس دستی است. نام مناسب Huayra Epitome – که برای نشان دادن قله Pagani است – توسط یک مشتری بسیار مرفه که خواستار یک Huayra با شیفتر دستی بود، راه اندازی شد. گیربکس هفت سرعته از Xtrac می آید و از “جدیدترین کلاچ سه دیسکی برای انتقال بهتر گشتاور” استفاده می کند. و در داخل یک دروازه باز آلومینیومی زیبا قرار گرفته است، درست مانند اتوپیا.

تجسم پاگانی هوایرا

این هفت سرعته دستی به یک موتور 6.0 لیتری V-12 توربوشارژ دوقلو از مرسدس-AMG متصل شده است که 852 اسب بخار قدرت و 811 پوند فوت گشتاور تولید می کند و دور به 6700 دور در دقیقه می رسد. Huayra Epitome دارای همان قدرت Utopia است و به آن اجازه می دهد حداکثر سرعت 217.5 مایل در ساعت را بدست آورد. یک سیستم اگزوز تیتانیومی شش جهته صدا را از قسمت پشتی هوایرا به بیرون می فرستد، همراه با یک دیفیوزر دمیده برای نیروی رو به پایین بیشتر.

در جاهای دیگر، مهندسان سیستم تعلیق را سفت کردند. پاگانی می‌گوید که Epitome نسبت به Huayra استاندارد دارای پیچ و خم کمتری است، اما یک حالت «Super Soft» وجود دارد که سواری را در بهترین حالت خود نگه می‌دارد—می‌دانید، برای گشت و گذار در اطراف موناکو یا سواحل دریاچه کومو. این حالت رانندگی به طور خودکار در سرعت 93 مایل در ساعت خاموش می شود.

تجسم پاگانی هوایرا
تجسم پاگانی هوایرا

نمای بیرونی کمی بازطراحی می‌شود که شامل سپر جلو و عقب با نورهای LED جدید و جلوپنجره بزرگ‌تر برای بهبود جریان هوا می‌شود. یک بال بزرگ یکپارچه عقب درب صندوق عقب را زیبا می کند و کل بدنه با پارچه فیبر کربن آبی تیره پوشانده شده است. رنگ‌های طلایی و چرخ‌های طلایی ظاهر مجلل را تکمیل می‌کنند.

این خودرو توسط بخش خودروهای ویژه Grandi Complicazioni پاگانی ساخته شد و برنامه ریزی آن 9 ماه و تکمیل آن 10 ماه دیگر طول کشید. اما اگر یکی را بخواهید – شانسی ندارید. این تنها Huayra در نوع خود خواهد بود.



منبع