Pimp My Ride در حال بازگشت است… در بریتانیا


برای ما آجیل‌ها، برنامه‌های تلویزیونی وجود دارد که عشق ما را به اتومبیل تعریف می‌کند. یکی از آنها، خوب یا بد، این است Pimp My Ride. نمایش تلویزیونی نمادین که در اواسط دهه 2000 در کشورهای مختلف نمایش و اقتباس شد، متوقف شد و سریال اصلی در ایالات متحده و همتای بریتانیایی آن در مجموع شش فصل پخش شد.

اکنون، Pimp My Ride با همکاری MTV و eBay، بزرگترین بازار آنلاین قطعات و لوازم جانبی خودرو در بریتانیا، به نمایش در می آید. این مجموعه شش قسمتی همچنان توسط خواننده رپ لیدی لشور میزبانی خواهد شد و از 19 آگوست 2022 به طور انحصاری در کانال یوتیوب MTV انگلستان پخش خواهد شد.

استودیو Wrench، یک فروشگاه خودرو در ساری، جنوب شرقی انگلستان، کارهای مرمت و تبدیل پس از فروش را بر عهده خواهد داشت. طبق این انتشار، Pimp My Ride UK “شامل همه چیز از یک فولکس واگن بیتل بازسازی شده 1966 تا یک میتسوبیشی GTO 1992 با الهام از Fast & Furious خواهد بود. بینندگان شاهد تکمیل بازسازی های کلاسیک در کنار تغییرات شدید، سیستم های صوتی و صفحه نمایش علامت تجاری Pimp My Ride خواهند بود. “

جدای از آن، برنامه تلویزیونی احیا شده، هزینه و مزایای زیست محیطی خرید قطعات “سبز” از قبل از مرکز بازیافتی معتبر eBay را برجسته خواهد کرد. Certified Recycled Hub قطعات OEM رسمی را ارائه می دهد که از وسایل نقلیه پایان عمر حذف شده اند.

برای یادآوری، Pimp My Ride اصلی در ایالات متحده توسط رپر Xzibit میزبانی شد و از سال 2004 تا 2007 اجرا شد. بازسازی ها و تغییرات توسط گمرک ساحل غربی انجام شد که بعداً توسط Galpin Auto Sports در فصل 5 جایگزین شد. همان فروشگاهی که رولزرویس گوست با ظاهر عجیب جاستین بیبر را ساخت.

برنامه اصلی تلویزیونی Pimp My Ride بعداً با جنجال‌هایی همراه شد و شرکت‌کنندگان ادعا کردند که اغراق کرده‌اند و قسمت‌های جعلی این برنامه از جمله خانه‌هایشان، وضعیت خودروهای فرسوده و قطعات اضافه شده را مطرح کردند. حتی تعدادی از شرکت کنندگان ادعا کردند که برخی از ویژگی های وسیله نقلیه تمام شده بعداً پس از فیلمبرداری قسمت حذف شده است.



منبع