Polestar 5 تمام کامو را از دست می دهد، به نظر می رسد آماده مبارزه با Taycan است


مراسم افتتاحیه Polestar Day که در لس آنجلس برگزار شد، برای اولین بار تمام مدل های این شرکت را گرد هم آورد. شرکت‌کنندگان می‌توانند پشت فرمان Polestar 2 2024 و همچنین در نمونه‌های اولیه Polestar 3 و Polestar 4 که توسط مهندسان و کارشناسان این شرکت هدایت می‌شد، سوار تفنگ ساچمه‌ای شوند. پلستار 6 مفهومی نیز به عنوان یک کراس اوور الکتریکی آینده وجود داشت. با این حال، ما می خواهیم توجه شما را به Polestar 5 معطوف کنیم زیرا بدون هیچ گونه استتار نشان داده شده است.

با توجه به اینکه جنگنده پورشه تایکان ابتدا در فوریه 2020 توسط کانسپت Precept پیش‌نمایش شده بود، می‌توان گفت که مدت زیادی طول کشیده است. در نزدیک به چهار سالی که می گذرد، شرکت تابعه ولوو نمونه های اولیه استتار شده، از جمله یک خودروی مبدل را که اوایل امسال از تپه معروف گودوود بالا رفت، رونمایی کرد. حالا بالاخره ریمل از بین رفت. با این حال، این خودرو تا سال 2025 به فروش نخواهد رسید.

لیفت بک برقی پنج در که به عنوان یک GT معرفی می شود، شیشه عقب نخواهد داشت، اما با توجه به اینکه امروزه دوربین های دید عقب پیشرفته هستند، این مسئله چندان مشکل ساز نیست. با این وجود، ما فکر می‌کنیم که برخی از افراد ممکن است به دلیل نبود شیشه عقب ناامید شوند. در مقایسه با تایکان و مدل خواهرش، آئودی E-Tron GT، که هر دو دارای درب صندوق عقب هستند، دارای خط سقف کوپه مانند و درب عقب کاربردی تر است. در مقایسه با کانسپت، دوربین‌های جانبی فوق‌العاده باریک و درهای انتحاری را از دست داده و ستون B و چرخ‌های کوچک‌تر را به دست آورده است.

این خودروی الکتریکی غیر ولوو برای تولید در چین، قرار است از فناوری «شارژ سریع فوق العاده» (XFC) StoreDot بهره مند شود. این نوید می دهد که باتری را به اندازه کافی برای 100 مایل (160 کیلومتر) برد تنها در پنج دقیقه بدون آسیب رساندن به باتری پر کند. نمونه های اولیه با این فناوری جدید در سال 2024 آزمایش خواهند شد، اما باید دید که آیا از روز اول برای خودروهای تولیدی در دسترس خواهد بود یا خیر.



منبع