Porsche 911 GT3 R Race Car با قدرت بیشتر و Aero بهبود یافته رونمایی شد

پورشه 911 GT3 R پورشه 911 GT3 R

پورشه 911 GT3 R جدید را معرفی کرده است و این خودرو در اوایل سال آینده برای اولین بار در مسابقات آماده خواهد شد. توسعه خودروی مسابقه‌ای مبتنی بر نسل 992 مشتری در سال 2019 آغاز شد و پورشه بر روی بهبود قابلیت رانندگی، ساده‌سازی هندلینگ و کاهش هزینه‌های جاری تمرکز داشت.

بسیاری از پیشرفت‌هایی که پورشه انجام داده است به گونه‌ای طراحی شده‌اند که رانندگی ماشین مسابقه را برای مهارت‌های گسترده‌تری از رانندگان آسان‌تر کند. این شامل یک سیستم تعلیق جدید است که فرمان را دقیق تر می کند و سایش لاستیک های عقب را کاهش می دهد. کمک فنرهای KW آن پنج تنظیم تنظیم را ارائه می دهند.

15 عکس ها

پورشه موتور را 5.5 درجه به جلو کج کرد تا فضای کافی برای دیفیوزر زیر بدنه ایجاد کند که این شرکت مجبور شد برخی از اجزای کمکی موتور را جابجا کند. این به بهبود تعادل وزن خودرو کمک کرد.

نیروی موتور مسابقه مشتری جدید پورشه یک موتور 4.2 لیتری تنفس طبیعی شش تخته است که از 4.0 لیتر بیشتر است. این موتور می تواند تا 565 اسب بخار (416 کیلووات) قدرت تولید کند که از طریق یک جعبه دنده شش سرعته مشبک متوالی با شیفترهای پدال حرکت می کند که پورشه آن را از ماشین مسابقه ای 911 GT3 Cup مشتق کرده است.

پورشه 911 GT3 R در آغاز فصل GT3 سال آینده که با رولکس 24 در دیتونا ژانویه آینده آغاز می شود، آماده مسابقه خواهد بود. قیمت این خودرو 567210 دلار خواهد بود و فقط از طریق Porsche Motorsport آمریکای شمالی برای مشتریان در ایالات متحده و کانادا قابل خرید است. به لطف تغییرات FIA، این خودرو برای اولین بار واجد شرایط مسابقه در 24 ساعت لمانز خواهد بود.



منبع

سیستم تعلیق، دو جناغی در جلو و چند پیوندی در عقب، همچنین به خودرو اجازه می دهد تا بدنه بالایی داشته باشد که به جریان هوا کمک می کند تا به دیفیوزر عقب بدون افزایش قابل توجه نیروی کشش برسد. بال عقب اکنون دارای یک پایه گردن قو است که آیرودینامیک خودرو را بیشتر بهبود می بخشد. کمک به هندلینگ و سایش لاستیک افزایش فاصله بین دو محور است. پورشه چرخ‌های عقب را بیشتر به عقب برد و فاصله بین دو محور را از 2459 میلی‌متر (8.0 فوت) به 2507 میلی‌متر (8.22 فوت) افزایش داد.

در داخل، پورشه با نزدیک‌تر کردن صندلی‌ها به مرکز خودرو، به دستورات جدید FIA برای محافظت در برابر ضربه عمل کرد. این همچنین به پورشه اجازه داد تا رول کیج مسابقه را بهبود بخشد. پدال های قابل تنظیم و فرمان، موقعیت ثابت صندلی را جبران می کنند. بست های بهبود یافته برای مهار مسابقه شش نقطه ای به صرفه جویی در حدود یک ثانیه در هنگام تعویض راننده کمک می کند.