
بروزرسانی: 01 اردیبهشت 1404
Porsche 911 GT3 Velocita By DMC کیت های فیبر کربنی الهام گرفته از RS را ارائه می کند
در حالی که مالکان می توانند آزادانه پیکربندی کنند که کدام قسمت ها ارتقاء فیبر کربن را دریافت می کنند، ارتقاهای پیش فرض در گلگیرهای جلو با قوس های چرخ و رکاب های جانبی پهن یافت می شوند. جلوپنجره داخلی سپر جلو، دیفیوزر عقب و طراحی کاپوت جلو اصلاح نشده اند اما با قطعات فیبر کربنی سبک وزن جایگزین شده اند که هنوز توسط پورشه به عنوان یک آپشن ارائه نشده است.
DMC مجموعه ای از چرخ های آهنگری را با پوشش های مختلف ارائه می دهد که صاحبان می توانند از بین آنها انتخاب کنند. ابعاد 9.5 در 20 اینچ در جلو و 12 در 21 اینچ در عقب است.
DMC که Velocita نام دارد، دارای یک پکیج کامل هوا برای افزودن طراحی تهاجمی تر به پورشه 911 GT3 است که به زودی فیس لیفت می شود. همه کیت های هوا از فیبر کربن ساخته شده اند، در دو رنگ مات یا براق موجود هستند و از پورشه 911 GT3 RS جدید الهام گرفته شده اند.
با اسکن سه بعدی GT3 با دقت 0.2 میلی متری، DMC مشابه یا بهتر از معادل های OEM اشتوتگارت را به نمایش می گذارد. DMC قیمتی برای پکیج Velocita ارائه نکرده است، اما با توجه به انبوه قطعات فیبر کربنی، اصلاً انتظار نداشته باشید که ارزان باشد.
منبع

DMC برداشت متفاوتی از پورشه 911 GT3 نسل 992 دارد. این تیونر آلمانی که به خاطر کارهایش روی واحدهای مازراتی، رولز رویس و حتی لامبورگینی شهرت دارد، می خواهد استایل RS را در 911 GT3 شما بدون مشکلات بدنه ای که خودرو با آن همراه است ارائه دهد - حرف های آنها، نه ما.
18 عکس ها
در همین حال، DMC همچنین سیستم اگزوز Velocita خود را با استفاده از یک سیستم اگزوز ورزشی تیتانیوم ساخته شده توسط Zesad در آلمان ارتقا داده است. ارتقاء پس از فروش توسط سوپاپ کنترل می شود و با یک دکمه فشاری قابل کنترل است.
با این حال، بال عقب 69 اینچی (1750 میلی متری) را از دست نخواهید داد، که ادعا می شود با استانداردهای FIA مطابقت دارد و دارای گواهی TUV است.