در حالی که مالکان میتوانند آزادانه پیکربندی کنند که کدام قسمتها ارتقاء فیبر کربن را دریافت میکنند، ارتقاهای پیشفرض در گلگیرهای جلو با قوسهای چرخ و رکابهای جانبی پهن یافت میشوند. جلوپنجره داخلی سپر جلو، دیفیوزر عقب و طراحی کاپوت جلو اصلاح نشده اند اما با قطعات فیبر کربنی سبک وزن جایگزین شده اند که هنوز توسط پورشه به عنوان یک آپشن ارائه نشده است.
DMC مجموعه ای از چرخ های آهنگری را با پوشش های مختلف ارائه می دهد که صاحبان می توانند از بین آنها انتخاب کنند. ابعاد 9.5 در 20 اینچ در جلو و 12 در 21 اینچ در عقب است.
DMC که Velocita نام دارد، دارای یک پکیج کامل هوا برای افزودن طراحی تهاجمی تر به پورشه 911 GT3 است که به زودی فیس لیفت می شود. همه کیت های هوا از فیبر کربن ساخته شده اند، در دو رنگ مات یا براق موجود هستند و از پورشه 911 GT3 RS جدید الهام گرفته شده اند.
با اسکن سهبعدی GT3 با دقت 0.2 میلیمتری، DMC مشابه یا بهتر از معادلهای OEM اشتوتگارت را به نمایش میگذارد. DMC قیمتی برای پکیج Velocita ارائه نکرده است، اما با توجه به انبوه قطعات فیبر کربنی، اصلاً انتظار نداشته باشید که ارزان باشد.
DMC برداشت متفاوتی از پورشه 911 GT3 نسل 992 دارد. این تیونر آلمانی که بهخاطر کارهایش روی واحدهای مازراتی، رولز رویس و حتی لامبورگینی شهرت دارد، میخواهد استایل RS را در 911 GT3 شما بدون مشکلات بدنهای که خودرو با آن همراه است ارائه دهد – حرفهای آنها، نه ما.
18 عکس ها