Porsche 911 Sally Carrera Edition شخصیت Pixar Cars را زنده می کند

Sally Special بر روی مجموعه‌ای از چرخ‌های توربوی منحصربه‌فرد سوار می‌شود، مانند مدل‌های 911 نسل 996. در این مورد، 20 اینچ در جلو و 21 اینچ در عقب اندازه‌گیری می‌شوند.

پورشه برای ایجاد Sally Special از اعضای اصلی کمک گرفت ماشین ها تیم خلاق هدف این بود که سالی کاررا را بگیریم و ظاهر این شخصیت را به یک 911 مدرن و جاده‌رو اعمال کنیم.

پورشه سالی ویژه را برای خیریه به حراج می گذارد. خریدار یک ساعت همسان، یک روکش ماشین و یک سری چرخ دوم دریافت می کند. به‌علاوه، با کتابی از نقاشی‌ها همراه خواهد بود ماشین ها طراح تولید باب پولی.



منبع

پورشه سالی کاررا را از فیلم کلاسیک پیکسار آورده است ماشین ها با ساختن یک 911 که شرکت به درستی آن را Sally Special می نامد زندگی کند. این خودرو در هفته خودروی مونتری امسال رونمایی شد.

در این فیلم، طراحی سالی کاررا از یک 911 2002 الهام گرفته شده است. این یکباره از 911 Carrera GTS فعلی به عنوان نقطه شروع استفاده می کند. قدرت از یک توربو دوقلو 3.0 لیتری تخت شش با قدرت 473 اسب بخار (353 کیلووات) و 420 پوند فوت (569 نیوتن متر) گشتاور تامین می شود و سالی اسپیشال دارای گیربکس هفت سرعته دستی است.

اگر دقت کنید، تعداد زیادی تخم مرغ کوچک عید پاک وجود دارد. به عنوان مثال، یک نشان روی ستون B، امضای سالی کاررا را نشان می دهد. این ماشین ها آرم روی درپوش های میل سوپاپ تایر، پانل درها و کنار صندلی ها ظاهر می شود. دکمه انتخاب حالت رانندگی در کنار فرمان اکنون “حالت کاچو” را نشان می دهد. نقاشی کوچکی از سالی کاررا در سمت سرنشین داشبورد قرار دارد.

فرآیند ساخت شامل ارائه رنگ منحصر به فرد سالی آبی متالیک برای خودرو بود. آنقدر نزدیک است که می خواهید سایه روی سالی کاررا را در دنیای واقعی ببینید. هنگامی که اسپویلر مستقر می شود، وسیله نقلیه حتی خالکوبی نواری شخصیت را نشان می دهد.

پورشه 911 سالی ویژه

در داخل، عناصر بیشتری در سالی بلو متالیک وجود دارد. این رنگ روی داشبورد، کنسول وسط و تزئینات درب ظاهر می شود. این شرکت از تزئینات پارچه ای ویژه با طرح چهارخانه و هایلایت های آبی برای قسمت هایی از صندلی ها و پانل درها استفاده می کند. چرم گچی رنگ کنتراست این ماده را ارائه می دهد.

پورشه 911 سالی ویژه

86 عکس ها