قبل از اینکه 718 برقی شود، ماکان در مقطعی از سال آینده همین کار را انجام خواهد داد و برای مدت کوتاهی با مدل بنزینی همزیستی مسالمت آمیز خواهد داشت. اواخر این دهه، یک SUV بزرگ ساخته شده در لایپزیگ به خط تولید خودروهای برقی اضافه خواهد شد.
Porsche Boxster EV پیش از عرضه در سال 2025 به صورت گمانهزنی رندر شده است
پورشه استدلال میکند که 718 دوتایی برقی با نصب بسته باتری بین محورها، به طرح موتور وسط مدلهای بنزینی میپیوندد. این به خودروهای برقی اسپرت مرکز ثقل پایینتری و توزیع وزن بهینهشده برای تیزتر شدن هندلینگ میدهد. در مورد آن، Mission R چهار چرخ متحرک با موتورهای دوگانه اش تنها 1500 کیلوگرم (3306 پوند) وزن دارد. با توجه به اینکه کیمن GT4 RS تنها 85 کیلوگرم (187 پوند) سبک تر است، وزن بسیار پایینی دارد.
در حالی که شک و تردید در مورد چشم انداز یک خودروی اسپرت برقی کاملاً خوب است، اگر یک خودروساز وجود داشته باشد که بتواند آن را انجام دهد، مطمئناً پورشه است. با تایکان، این شرکت نشان داده است که حتی یک وسیله نقلیه نسبتاً بزرگ و سنگین نیز می تواند برای علاقه مندان جذاب باشد و در عین حال عملکرد یک مدل چهار در را ارائه دهد.
از آنجایی که چیزهای خوب دوتایی به دست میآیند، مارک آلمانی گرانقیمت نیز در حال کار بر روی یک کیمن جدید با سقف فلزی ثابت است که باید حتی به Mission R نزدیکتر باشد. شایان ذکر است که کانسپت سال گذشته در واقع بر اساس Cayman GT4 Clubsport فعلی بود. . نسخه تولیدی واقعی بر روی اقتباسی از پلتفرم برقی ممتاز آینده (PPE) که با همکاری آئودی ساخته شده است، سوار خواهد شد، که به این معنی است که برخی از نسبت ها پس از خلاص شدن از شر استخوان های قدیمی ICE تغییر خواهند کرد.
15 عکس ها
پورشه برای نشان دادن جاه طلبی های برقی خود، حدود یک سال پیش از کانسپت Mission R به عنوان یک خودروی مسابقه ای کاملا الکتریکی با هوای تهاجمی و نزدیک به 1000 اسب بخار رونمایی کرد. Boxster EV بعدی چندان دراماتیک نخواهد بود، اما برخی از نشانههای ظاهری باید بر روی مدل جادهای تاثیر بگذارند. رندر جدید از دوستان ما در Motor.es تلاش برای پیش بینی آینده کانورتیبل با تطبیق DNA مفهومی با یک خودروی رام کننده در خیابان.

گمان می رود که Boxster Spyder RS نامیده می شود، تجسم نهایی 718 سخت ترین نسخه کانورتیبل تا به امروز خواهد بود. چیزی که بعد از این اتفاق خواهد افتاد، یک ماشین کاملاً متفاوت خواهد بود، زیرا خانه Zuffenhausen قبلاً اعلام کرده است که ماشین اسپرت کوچکتر خود کاملاً الکتریکی خواهد بود. بنابراین پورشه استراتژی متفاوتی را در مقایسه با 911 به کار خواهد گرفت، که ابتدا پیش از از دست دادن ICE خود پس از سال 2030، هیبریدی خواهد شد.