Porsche Boxster EV پس از ظهور اولین عکس های جاسوسی ارائه شد

رندر غیر رسمی Porsche Boxster EV 2025

قبل از خودروهای اسپورت برقی، پورشه نسل بعدی Macan را به‌عنوان یک خودروی برقی در سال 2024 معرفی خواهد کرد. 718s الکتریکی در نیمه دوم این دهه با یک شاسی بلند بدون آلایندگی بزرگ‌تر دنبال خواهد شد. یک 911 هیبریدی نیز برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی شده است، اما یک مشتق صرفاً الکتریکی قبل از سال 2030 رخ نخواهد داد.



منبع کانسپت پورشه Mission R

یک رندر جدید گمانه زنی از دوستان ما در کولسا تلاش می کند تا به صورت دیجیتالی استتار را جدا کند و به ما ایده بدهد (البته خیلی غیر رسمی) درباره اینکه پورشه چگونه خودروهای اسپرت سطح پایه خود را متحول خواهد کرد. همانطور که در تصاویر ارائه شده توسط پاپاراتزی خودرو نشان داده شده است، پیپ های زوفنهاوزن نسبت های موتور وسط باکستر و کیمن فعلی را حتی پس از حذف موتورهای چهار و شش سیلندر حفظ خواهند کرد.

منطق به ما می گوید که از آنجایی که Mission R به عنوان یک ماشین مخصوص پیست در نظر گرفته شده بود، به سختی به نظر نمی رسد، اما می توانیم یک کیمن الکتریکی با نشان GT یا یک Boxster Spyder را با یک بسته آیرودینامیک دراماتیک تصور کنیم. به خاطر داشته باشید که پورشه با هوشمندی نمونه اولیه را استتار کرد، بنابراین جزئیات طراحی زیادی وجود دارد که در حال حاضر راز باقی مانده است.

برخی از نشانه‌های طراحی که در Mission R 2021 دیدیم، بر روی مدل‌های اصلاح‌شده 718 از جمله طراحی باریک و مستطیلی چراغ‌های جلو اعمال می‌شود. به نظر می‌رسد که نمونه اولیه دارای ورودی‌های هوای بزرگی در جلو بوده و احتمالاً یک نوار نور LED در عقب برای بازتاب خودروی مفهومی پنهان کرده است.

در حال حاضر هیچ بازگشتی وجود ندارد – Boxster و Cayman با موتورهای احتراقی دیگر از اواسط دهه آینده وجود نخواهد داشت. پورشه اعلام کرده است که مدل‌های بنزینی را متوقف می‌کند و خودروهای اسپرت صرفاً الکتریکی را جایگزین 718 پویا می‌کند. ما اولین طعم خودروهای الکتریکی را در سپتامبر 2021 با مفهوم Mission R تجربه کردیم، اما تا چند روز پیش بود که نمونه اولیه آن در حال آزمایش مشاهده شد.

در حالی که برخی از ماژول ها با سایر وسایل نقلیه به اشتراک گذاشته می شوند، این پلت فرم به طور خاص برای این برنامه توسعه داده خواهد شد. ما به شما یادآوری می کنیم که Mission R از نظر فنی بر اساس کیمن فعلی ساخته شده بود، اما مدل بعدی تولید یک خودروی کاملاً جدید خواهد بود. این کانسپت به‌عنوان قدرتی بیش از 1000 اسب‌بخار از یک موتور دوگانه فوق‌العاده قوی که شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت را تنها در دو و نیم ثانیه دارد، تبلیغ می‌شد.

با این اوصاف، بعید به نظر می‌رسد که خودروی جاده‌ای که در سال 2025 عرضه می‌شود، چنین قدرت الکتریکی عظیمی را داشته باشد. علاوه بر این، بعید به نظر می‌رسد که باکستر/کایمن EV 2025 با سرعت 186 مایل در ساعت (300 کیلومتر بر ساعت) که برای Mission R تبلیغ شده است، بالاتر رود. پوند) بیشتر از کیمن GT4 RS است، بنابراین امیدواریم مهندسان پورشه حجم اضافی باتری ها را به حداقل برسانند.