Porsche Cayenne Restomod اصلی بیستمین سالگرد SUV را جشن می گیرد

نسل اول پورشه کاین امسال 20 ساله می شود و این خودروساز مستقر در اشتوتگارت قبلاً چندین بار این سالگرد را جشن گرفته است. با این حال، جشن ها همچنان ادامه دارد و پورشه خاورمیانه و آفریقا FZE می خواست با یک پروژه بسیار خاص، همه چیز را به سطح بالاتری برساند. بخش این شرکت دو واردکننده خود را برای امارات متحده عربی موظف کرد تا ناوگانی از نسل اول کاین را برای استفاده خارج از جاده بازیابی و سفارشی کنند. هدف نهایی این بود که خودروهای شاسی بلند برای جشنواره نمادهای پورشه این هفته آماده باشند.

سخت ترین بخش فرآیند بازسازی، یافتن وسایل نقلیه ای بود که الزامات پورشه را برآورده می کردند. کاین ها در شرایط خوب و استاندارد تا حد امکان از جاهای مختلف تهیه شده اند و قبل از تایید اصلاحات، تاییدیه تایید شده پورشه را طی کرده اند. همه وسایل نقلیه به کار بسیار زیادی نیاز دارند که از خودروهایی که اکنون بین 17 تا 20 سال عمر دارند انتظار می رود. پس از بازسازی کامل و اصلاحات خارج از جاده، مشتریانی وجود دارند که مایل به خرید آنها هستند.

نسل اول Restomod پورشه کاین

بهترین چیز در مورد وسایل نقلیه بازسازی شده این است که آنها فقط ملکه های گاراژ نیستند. کاین های اصلاح شده قبلاً توسط نمایندگان رسانه ها در منطقه صحرایی کوهستانی هاتا در نزدیکی دبی آزمایش شده اند و اکنون برای نمایش در جشنواره نمادهای پورشه آماده می شوند. در طول این رویداد، هشت ابزار کمکی نیز در دسترس مهمانان خواهد بود تا در کنار کارشناسان رانندگی در مسیرهای خارج از جاده حرکت کنند.

یکی از کاین های مورد استفاده برای این پروژه از مشتری خریداری شد که از پورشه پرسید چرا می خواهد آن را بخرد. پس از شنیدن این طرح، آنها علاقه خود را برای خرید مجدد آن وسیله نقلیه پس از تکمیل آن ابراز کردند. پورشه می گوید تا حدی این پروژه عشق به نسل اول کاین را تجدید می کند.

دارن آبل، یکی از نمایندگی‌های پورشه، گفت: «ما وظیفه داشتیم نسل اول کاین را بازسازی کنیم تا قابلیت‌های آفرود آن را از طریق لوازم جانبی و اصلاح در صورت لزوم، و همچنین استفاده از برخی از لوازم جانبی که اخیراً از پورشه کلاسیک برای آن در دسترس قرار گرفته است، برجسته کنیم. در خاورمیانه، نظرات. در ارتباط با پورشه سنتر دبی، ما چهار E1 را هر کدام از سال 2007 تا 2010 خریداری کردیم، و فکر می‌کنم هر دو تیم از تغییر آنها و دادن روح تازه‌ای به E1 لذت برده‌اند.



منبع