Porsche Panamera Turbo S Drag Races Audi S8 در مبارزه با سدان آلمانی

10 عکس ها

رکورد پورشه پانامرا توربو 2021 در جاده میشلین ریس وی آتلانتا

با 57 اسب بخار اضافی (43 کیلووات) و 14 پوند فوت (19 نیوتن متر)، جای تعجب نیست که پانامرا توربو S سریعتر در این مسابقات باشد. رفتن از یک رول به چیز جالبی در مورد S8 اشاره می کند. گیربکس آئودی زمانی که راننده روی گاز می‌نشیند کندتر می‌شود. این ممکن است به این دلیل باشد که تنظیم گیربکس راحتی سرنشین را بر شتاب مطلق اولویت دارد.

در ایالات متحده، موتور 4.0 لیتری توئین توربو V8 S8 دارای امتیاز 563 اسب بخار (420 کیلووات) و 590 پوند فوت (800 نیوتن متر) گشتاور است. نیرو از طریق یک اتوماتیک هشت سرعته با مبدل گشتاور عبور می کند و به سیستم چهار چرخ متحرک می رسد. همچنین دارای فرمان تمام چرخ و سیستم تعلیق تطبیقی ​​است. این سدان بزرگ با رسیدن به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) در 3.8 ثانیه هنوز نسبتاً سریع است.

در اینجا نبرد سدان های اسپورت آلمانی وجود دارد، و آنها حتی یک شرکت اصلی مشترک دارند. CarWow آئودی S8 را در برابر پورشه پانامرا توربو اس قرار می دهد.

آئودی S8 در این کلیپ یک ویژگی خاص جذاب است. بدنه به رنگ سبز تیره است که رنگ مایل به زیتونی خودروهای نظامی را تداعی می کند. به نظر می رسد این سدان باید ژنرال ها را حمل کند.