Porsche Taycan Cross Turismo vs Monster Truck بعید ترین بازی است

29 عکس ها

Porsche Taycan Cross Turismo Monster Jam



منبع

به طور قابل پیش بینی، وقتی کامیون به یک پرش می رسد، همه چیز به پهلو می رود. منظور ما به معنای واقعی کلمه این نیست (اگرچه کامیون های هیولایی اغلب در مسابقات سبک آزاد به پهلو ختم می شوند)، اما همانطور که کامیون از روی پرش بزرگ عبور می کند، راننده تایکان آشکارا کوتاه می آید. در عوض، این یک فرصت عالی برای گرفتن یک ویدیوی شیرین از پرش کامیون هیولا از پورشه است. شرط می‌بندیم که شما آن را ندیدید. اتفاقاً این یک طعنه بود.

ظاهراً همین برای پورشه کافی است تا در یک استادیوم 72000 نفری با راننده Monster Jam، Linsey Read، مسابقه دهد. او در اینجا یک مزیت جزئی دارد، با توجه به اینکه مسیر شامل پرش های عظیمی است که کامیون می تواند به راحتی انجام دهد. پورشه همچنین به ما یادآوری می‌کند که Taycan Turbo S Cross Turismo دارای فرمان عقب مانند کامیون هیولا است، اما در کف خاکی میدان واقعاً مهم نیست. بوت سریع دریچه گاز باعث می شود پورشه به خوبی پشت کامیون حرکت کند و با وجود نزدیک شدن سرعت سنج به سرعت های سه رقمی در منطقه محدود، بدون هیچ مشکلی حرکت کند.

با این حال، نگاه پورشه به این مقایسه متفاوت است. بله، ما در مورد یک خودروی برقی قانونی جاده ای در مقابل یک کامیون هیولایی متانول سوز صحبت می کنیم که می تواند از روی اتوبوس بپرد و به حرکت خود ادامه دهد. اما پیشرانه دو موتوره در Taycan Turbo S Cross Turismo به پورشه سقف بلند نسبت قدرت به وزن مشابه یک کامیون هیولا می دهد. در این مورد، ما در مورد 750 اسب بخار قدرت با 5199 پوند برای تایکان توربو S در مقابل 1500 اسب بخار در کامیون هیولاهای 12000 پوندی صحبت می کنیم. این در پورشه به 6.9 پوند بر اسب بخار می رسد و کامیون مسابقه ای 8 پوند به ازای هر اسب بخار قدرت دارد.