این واگن تایکان دارای سپر جلوی مخفی است. تنها قسمتی که در آنجا قابل مشاهده است، سنسورهای سیستم کمک راننده است. به نظر می رسد استایل به روز شده شامل یک تقسیم کننده اصلاح شده است.
به نظر می رسد که Boxster الکتریکی در تصاویر جاسوسی اخیر در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. استتار بسیار بیشتری می پوشد و پنل های بدنه به خوبی قرار نمی گیرند. به گفته پورشه، مدل جدید تا سال 2025 وارد بازار نمی شود.
تغییرات در پشت نیز به همین ترتیب جزئی هستند، حداقل در این خودروی توسعه. به نظر می رسد چراغ های عقب در لبه های بیرونی کمی ضخیم تر هستند.
در نمایه (مقایسه زیر را ببینید)، به نظر می رسد که به روز شده فقط تغییرات جزئی داشته باشد. رکاب های کناری پایین در مدل جدید کمی ضخیم تر به نظر می رسند.
پورشه آینده ای برقی دارد. پس از اینکه اخیراً آینده EV 718 Boxster را دیدیم، این فرصت را داریم که بهروزرسانی آتی Taycan Sport Turismo را ببینیم.
Taycan Turbo S در حال حاضر یک عملکرد قوی است. این مدل در حال حاضر با زمان 7 دقیقه و 33.3 ثانیه رکورد تولید خودروهای الکتریکی در اطراف پیست نوربرگ رینگ نوردشلایف را در اختیار دارد.
این عکس ها به ما اجازه دیدن داخل تایکان را نمی دهند. با قضاوت در مورد ارتقاء مدل های اخیر این برند، ممکن است تغییراتی در تابلو برق وجود داشته باشد. با این حال، ما انتظار اصلاحات اساسی در طراحی را نداریم.
همچنین یک هود اصلاحشده وجود دارد که چینهای طراحی فعلی را از دست میدهد. علاوه بر این، چراغ های جلو به جای قرار دادن آنها در ناسل های کوچک، اکنون با دماغه همسطح هستند. نوارهای نور بخش بالایی و پایینی چراغ های روشنایی را به هم متصل می کنند.
به نظر می رسد تصاویر جاسوسی اخیر پورشه را در حال آزمایش یک نسخه GT از تایکان نشان می دهد که احتمالاً پرچمدار جدید در خط تولید خواهد بود. این اسپلیتر جلوی بزرگی دارد اما تغییرات دیگری را که در این خودروی توسعهدهنده اسپرت توریزمو مشاهده میکنیم، در دماغه ندارد. این خودرو همچنین دارای ترمزهای کربن سرامیکی، چرخ هایی با طراحی جذاب و بال ثابت در عرشه عقب است.
14 عکس ها
تغییرات پیشرانه نیز یک راز است. به طور کلی، پورشه بهبودهای کوچکی در قدرت در هنگام تازه کردن مدل ها دارد.