Porsche Vision Gran Turismo Spyder ظاهری شیک برای GT7 دارد

این خودرو فقط در دنیای دیجیتال وجود دارد، بنابراین پورشه می‌تواند انواع فناوری‌ها و مواد عجیب و غریب را بدون هیچ هزینه اضافی ادغام کند. به عنوان مثال، پانل ابزار شامل یک صفحه نمایش هولوگرافیک است که باعث می شود گیج ها در بالای فرمان شناور به نظر برسند. همچنین استفاده گسترده ای از فیبر کربن وجود دارد.

پورشه ویژن گرن توریسمو اسپایدر آبی و قهوه ای

پورشه یک خودروی اسپرت برقی تک سرنشین جدید با قدرت 1300 اسب بخار (969 کیلووات) در اختیار دارد. و با فرض اینکه مالک آن هستید، می توانید آن را رانندگی کنید گرن توریسمو 7. این خودرو Vision Gran Turismo Spyder است.

پیشرانه های الکتریکی برای پورشه اهمیت فزاینده ای پیدا می کنند. EV بعدی در افق این شرکت، Macan است. جایگزین های آینده 718 باکستر و کیمن نیز به همین منوال است. این شرکت همچنین توسعه یک کراس اوور هفت نفره را تایید کرده است. به علاوه، پانامرا ممکن است یک نسخه الکتریکی برای قرار گرفتن بالای تایکان داشته باشد.



منبع

از آنجا، خطوط به سمت فلرهای برجسته برای گلگیرها جریان می یابد. این شرکت بیشتر بدنه را صاف و پایین نگه می دارد. راننده یک شیشه جلوی کوچک جلوتر از کابین خلبان می گیرد. ناسل با حلقه رول محافظی شیک برای خلبان است.

پورشه مشخصات فنی Vision Gran Turismo Spyder را ارائه نمی دهد. این کوپه دارای سیستم چهار چرخ متحرک است و می تواند در بازی در 2.1 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد. معمولاً کانورتیبل ها به دلیل مکانیزم سقف و نیاز به تقویت بدنه اضافی برای حفظ سفتی، وزن بیشتری نسبت به نمونه های سقف سخت خود دارند. با این حال، این وسیله نقلیه ممکن است مقداری پوند کاهش دهد زیرا پورشه به سادگی عناصر را حذف می کند تا ماشین را ساده کند.

Porsche Vision Gran Turismo Spyder در تاریخ 29 سپتامبر به مجموعه وسایل نقلیه بازی ملحق خواهد شد. برای گشت و گذار در اطراف Nürburgring Nordschleife باید یک سواری سرگرم کننده باشد.

دم دارای لامپ تمام عرض است. حداقل در کوپه، اسپویلر قادر به تنظیمات فعال است.

این دستگاه، پورشه ویژن گرن توریسمو کوپه قبلی را می گیرد و سقف را می شکند. قسمت جلویی با استفاده از یک دماغه ساده با چهار چراغ در هر طرف مانند سقف سخت است. اسپلیتر در نوع سقف سخت دارای عناصر آیرودینامیکی فعال است که بسته به سرعت خودرو تنظیم می شود.