Potential Motors Adventure 1 یک EV ORV 600 اسب بخاری با سینک و تخت است

اگر اینقدر قدرت به تولید برسد، رانندگی با Adventure 1 مانند یک ماجراجویی به نظر می رسد. این شرکت از پلتفرمی به نام Off-Road OS استفاده می‌کند که از جمله موارد دیگر، وزن را برای مرکز ثقل پایین پایین نگه می‌دارد. این سیستم تعلیق کاملاً مستقل سوار می‌شود و بخش فنی سیستم‌عامل Off-Road این توانایی را دارد که زمین‌های اطراف را حس کند، با استفاده از رویکرد مغزی در مقابل مغز برای فتح مسیرهای دشوار. اگرچه با 600 اسب بخار نیرو، باید وجود داشته باشد کافی در صورت نیاز قهوه ای. رویکرد 40 درجه و زاویه خروج 45 درجه نیز کمک می کند.

این روزها، این یک موقعیت نادر است که با چیزی واقعاً متفاوت در دنیای کمپینگ ها و سفرهای هوایی روبرو می شویم. خودروی معرفی شده در اینجا Adventure 1 نامیده می شود و برای رفتن به جایی طراحی شده است که آفرودهای بزرگ نمی توانند حرکت کنند. در واقع، این طراحی شده است فقط به خارج از جاده بروید، زیرا به عنوان یک وسیله نقلیه تفریحی خارج از جاده طبقه بندی می شود. اما کنار هم نیست با چادر و اسم باحال.

در حین ماجراجویی در Adventure 1، Potential Motors برد خارج از جاده 100 مایل با شارژ را فهرست می کند. یک سیستم شارژ اضطراری با انرژی پروپان می‌تواند آب اضافی به بسته باتری اضافه کند و همچنین می‌تواند در حین یدک‌کشی صاف شارژ شود. هنگامی که به تمدن بازمی گردد، به ایستگاه های شارژ معمولی متصل می شود.

Adventure 1 محصول شرکت Potential Motors مستقر در کانادا است و ما این را در ابتدا می گوییم. این شرکت می گوید این ORV دو موتوره و تمام الکتریکی 604 اسب بخار (450 کیلووات) و 737 پوند فوت (1000 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. این نوع قدرت، مرسدس AMG E63 2.5 تنی را در کمتر از چهار ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت می‌رساند و در یک ون کابوور با عرض 64 اینچ و نزدیک به 13 اینچ از سطح زمین بسته‌بندی می‌شود. اکنون زمان خوبی برای ذکر این نکته است که Adventure 1 هنوز در مرحله نمونه اولیه است، بنابراین آمار ممکن است تغییر کند.