Ram Lets Artist Music Country یک پیکاپ 2500 HD با الهام از سبک قدیمی طراحی کند

مایک کووال جونیور، مدیر عامل رام، گفت: “سفر ما با کریس در طول زندگی حرفه ای او چیزی است که ما به آن بسیار افتخار می کنیم و دیدن این همکاری Ram Truck تلاشی است که برای مدت طولانی از آن استقبال خواهیم کرد.”

Ram به‌روزرسانی‌های بیشتری را در داخل انجام داد و فضای داخلی را به رنگ سفارشی و تک رنگ قهوه‌ای Bison تکمیل کرد. طراحان با استفاده از فلانل شطرنجی بوفالو که در سرتاسر کابین استفاده می‌شود، رنگ‌های پاپ اضافه کردند. پشت سر، قسمت زیرین درب کنسول مرکزی و حلقه کلید را تزئین می کند – و کنتراست خوبی دارد. این همان موادی است که استیپلتون روی جلد اولین آلبوم خود پوشیده بود و این دو را به هم متصل می کند.

یک نیمکت سفارشی در ردیف جلو به نمایان شدن فضای داخلی رم کمک می کند، با چوب گردو در ایجاد یک کابین منحصر به فرد. صندلی‌ها در پارچه پیچیده شده‌اند و مشبک‌های بلندگو از طراحی یک آمپ گیتار پیشرفته الهام می‌گیرند. امضای Stapleton همچنین فضای داخلی را تزئین می کند. روی چوب روی صفحه ابزار منبت کاری شده است.

این کامیون از چرخ‌های 18 اینچی توربو فین با الهام از سبک قدیمی استفاده می‌کند. آنها دارای یک صورت ماشینکاری شده و یک طراحی عمیق با درپوش های مرکزی کرومی روشن هستند. این کامیون فاقد مارک معمولی Ram است، در عوض دارای تزئینات هود رم سه بعدی و فونت های سبک دهه 1980 است.

21 عکس ها

بسیاری از نشانه‌های ظاهری کامیون از یکی از پیکاپ‌های مورد علاقه Stapleton – Ram Palomino 1979 می‌آیند. رم پالت رنگ کامیون های کلاسیک را مدرن کرد و خودروی سنگین را در رنگ های کرم کتان، قرمز رادار، قهوه ای گاومیش کوهی و کشمیر تکمیل کرد. رام همچنین خطوط راه راه پالومینو را برای تناسب با ورق فلزی 2500 تطبیق داد.