Ram ProMaster Shorty Camper همه چیز از جمله سینک آشپزخانه را دارد

Brooklyn Campervans یک کفپوش هوشمند هسته ای را معرفی می کند – یک ماکت چوبی وینیل که می تواند در سبک ها و پرداخت های مختلف ارائه شود. گفته می شود که بادوام است و لکه ها به راحتی پاک می شوند.

سقف هم شیک است همراه با تخته‌های چوبی ساخته شده از چوب ماهون رنگ‌آمیزی است که تکمیل کننده دیوارها است. همچنین یک میز گردویی در کنار تخت کامل با فوم حافظه شش اینچی وجود دارد. آن میز کنار تخت تبدیل به سینک می شود. برای از بین بردن ظاهر، عناصر روشنایی LED و کنترل های دیجیتال کابین را پر می کنند.



منبع تبدیل موتورخانه ای که در بالا مشاهده می کنید توسط Brooklyn Campervans در شهر نیویورک انجام شده است. این خودرو به عنوان یک ون باری با سقف بلند با فاصله بین دو محور 136 اینچی (3.45 متر) – از جمله پیکربندی‌های کوتاه ProMaster – شروع شد. این شرکت گفت که می تواند روی مدل های طولانی تر 159 و 159 توسعه یافته و همچنین مرسدس اسپرینتر کار کند.

با یک نگاه به Ram ProMaster، به خصوص در پیکربندی های فاصله محوری کوتاهتر، مطمئن نیستیم که آیا آن را برای تبدیل به کمپر مناسب است یا خیر. اما همانطور که در گذشته ثابت کرده‌ایم، هیچ چیز برای سازندگان غیرممکن نیست.