Reddit Goes Racing، اسپانسر Xfinity Car برای رویداد نسکار در Talladega است

نوآ گرگسون رهبر فعلی جدول رده بندی سری نسکار Xfinity است. او 2107 امتیاز و 7 پیروزی در طول فصل دارد. با احتساب تالادگا، شش مسابقه در این فصل باقی مانده است.



منبع

برای ترویج حمایت مالی، جامعه r/Nascar قرعه کشی برای 12 پاس VIP برای مسابقه داشت. همچنین یک “هر چیزی از من بپرس” با وارگاس وجود خواهد داشت. شرکت کنندگان در مسابقه می توانند در یک دیدار و احوالپرسی شرکت کنند.

در آینده، نسخه‌ای از مسابقه‌ای که توسط Reddit حمایت می‌شود، منتشر خواهد شد. در تاپیک اعلامیه، یک مدیر هشدار می دهد که به دلیل اندازه ماشین کوچک، نام کاربری اعضا ممکن است روی آن قابل مشاهده نباشد.

مسابقات وارگاس برای JD Motorsports. برای تالادگا، شورولت کاماروی او دارای طرح رنگ نارنجی و سفید است. لوگوی بیگانه Reddit روی کاپوت و عرشه عقب قرار دارد. سقف و گلگیرهای عقب دارای تزئینات r/Nascar هستند. نام کاربری u/RyanVargas_23 Vargas دقیقا بالای پنجره راننده است. فلش های رأی مثبت درها را تزئین می کنند.

مسابقه Sparks 300 Nascar Xfinity 113 دور پیست معروف سه گانه را طی خواهد کرد. وارگاس در رده بندی امتیازات سری بیست و چهارمین مسابقه تالادگا است. او 266 امتیاز دارد. در این فصل، او در دایتونا مقام ششمی را به دست آورده است که تنها نتیجه او در بین ده تیم برتر امسال است. او همچنین سه DNF دارد.

وارگاس در بیانیه حمایت مالی گفت: “من بسیار هیجان زده هستم که آخر هفته آینده در Talladega نماینده جامعه r/Nascar هستم. Reddit ثابت کرده است که خانه فوق العاده ای برای طرفداران نسکار است تا در گفتگوها و تعامل با رانندگان مورد علاقه خود شرکت کنند.”

در حالی که در تصویر تبلیغاتی قابل مشاهده نیست، سپر عقب خودرو نزدیک به 1400 نام کاربری از جامعه r/Nascar را می پوشاند. این انجمن دارای 856000 عضو است، بنابراین افراد زیادی برای انتخاب وجود دارند.

Reddit در حال رسیدن به مسیر است. انجمن r/Nascar از سایت حمایت مالی Ryan Vargas را در رویداد Sparks 300 Nascar Xfinity در Talladega Superspeedway در 1 اکتبر خواهد داشت.