Rezvani Vengence 2023 یک شاسی بلند سه ردیفه 250 هزار دلاری است که با اسپری فلفل شلیک می کند

16 عکس ها

2023 رضوانی انتقام داخلی
2023 رضوانی انتقام داخلی

در زیر همه آن یک کادیلاک اسکالید قرار دارد، و این به این معنی است که مقدار زیادی تجمل استاندارد وجود دارد. رضوانی صندلی‌های گرم‌کن و تهویه‌شونده، ناوبری با واقعیت افزوده، نمایشگر هدآپ، دوربین دید عقب، سقف پانوراما و تقریباً هر سیستم کمکی راننده را در قیمت اولیه 249000 دلاری Vengence فهرست می‌کند. این همچنین شامل انتخاب بین موتور 3.0 لیتری Duramax دیزل GM با 277 اسب بخار قدرت یا 6.2 لیتری V8 با قدرت 420 اسب بخار است. نیرو از طریق 10 سرعته اتوماتیک به زمین می رسد.

اگر V8 تنفس طبیعی Caddy کافی نیست، آسیاب سوپرشارژ Escalade-V در دسترس است. برای Vengence 690 اسب بخار قدرت تولید می کند، اما به ازای هر پیکربندی Vengence رضوانی، ارتقاء آن 85000 دلار است. و همانطور که احتمالاً می توانید حدس بزنید، کلیک کردن روی همه گزینه های وحشی هزینه را افزایش می دهد به طور قابل ملاحظه. با تیک زدن همه چیز، تقریباً 600000 دلار پرداخت خواهید کرد.



منبع

ما انتظار داریم از رضوانی پیشنهادهای بزرگتر از حد معمول داشته باشیم، و Vengence نیز از این قاعده مستثنی نیست. این یک SUV سه ردیفه با ظرفیت هشت نفر است، هرچند که علیرغم ظاهر بیرونی آن، کابین مجلل دارای نمایشگر بزرگ OLED و چرم بسیار است. همچنین یک موتور 6.2 لیتری V8 در زیر کاپوت وجود دارد و اگر همه اینها شبیه کادیلاک اسکالید به نظر می رسد، اشتباه نمی کنید. اما آیا اسکالید دستگیره های درب برقی اختیاری دارد؟

2023 رضوانی انتقام داخلی

این موارد و موارد دیگر بخشی از بسته نظامی اختیاری هستند، اما اگر فقط می‌خواهید سخت به نظر برسید، نسخه استاندارد Vengence همان بدنه بازی ویدیویی حجیم نسخه زرهی را ارائه می‌دهد. در واقع، رضوانی از میلن ایوانوف، سازنده وسایل نقلیه بازی ویدیویی خواست تا Vengence را طراحی کند.

Vengence این کار را انجام می دهد، و اگر ویژگی های شبه نظامی را در SUV شیک خود ترجیح می دهید، گزینه های زیادی برای بررسی وجود دارد. البته پانل های بدنه زرهی و شیشه های ضد گلوله در لیست هستند، اما زره برای مسافران چطور؟ جلیقه و کلاه ایمنی همراه با ماسک‌های گاز، پیچ‌های مغناطیسی برای درها، لاستیک‌های ران فلت، آژیرها، چراغ‌های بسیار روشن، سیستم دید در شب حرارتی در دسترس هستند، و ما در مورد شلیک اسپری فلفل شوخی نداریم. این نیز یک گزینه است و اگر نیاز به پیدا کردن پوششی برای فرار سریع دارید، حتی دارای ویژگی صفحه دود است.