Rimac و Nvidia پیکربندی جدید سه بعدی را برای Nevera Hypercar معرفی کردند

در نگاه اول، پیکربندی کننده تفاوتی با سایر تنظیمات آنلاین ندارد. همانطور که انتظار دارید یک ردیف از گزینه ها در پایین وجود دارد – رنگ، چرخ ها، فضای داخلی، آپشن ها و پس زمینه. اما با آن بازی کنید، و پیکربندی کننده ظاهر و احساس متفاوتی دارد. می‌توانید در اطراف خودرو حرکت کنید و تعامل نور با سطوح و مواد مختلف را تماشا کنید، برخی از ویژگی‌های ظاهری را از بین می‌برد در حالی که برخی دیگر را در سایه پنهان می‌کند.

Nvidia و Rimac برای بازنگری در مورد پیکربندی خودرو با یکدیگر همکاری کرده اند. این هفته، شرکت گرافیک کامپیوتری و این خودروساز برقی یک پیکربندی جدید سه بعدی و بلادرنگ برای هایپرکار ریماک Nevera راه اندازی کردند. این نرم‌افزار به‌وسیله Omniverse Cloud جدید انویدیا، مجموعه‌ای نرم‌افزاری که به هنرمندان، توسعه‌دهندگان و کسب‌وکارها اجازه می‌دهد برنامه‌های متاورس را در هر کجا و در هر دستگاهی طراحی و منتشر کنند، پشتیبانی می‌شود.

Rimac از Omniverse Cloud برای چیزی بیشتر از پیکربندی Nevera استفاده خواهد کرد. این خودروساز از این فناوری برای کل فرآیند خودرو، از طراحی گرفته تا بازاریابی، استفاده می کند. Mate Rimac، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت، گفت که این فناوری به طراحان اجازه می دهد زمان بیشتری را برای خودرو صرف کنند و کمتر نگران خطوط لوله و فرآیندهای طراحی سه بعدی باشند.

Rimac Nevera Real-Time 3D Car Configurator توسط NVIDIA

پیکربندی جدید سه بعدی به Rimac اجازه می دهد تا بدون نیاز به پیش نمایش هر لایه جدید، اعم از رنگ، رنگ کابین، تزئینات یا تغییر چرخ ها، پیش نمایش خودرو را برای مشتریان مشاهده کند و در وقت و هزینه شرکت صرفه جویی می کند. Omniverse Cloud انویدیا می تواند با مجموعه داده های وفاداری کامل CAD از Autodesk Alias، Houdini، Adobe Substance 3D و غیره کار کند. طراحان می توانند بر روی ماشین های مجهز به Nvidia خود کار کنند یا نرم افزار را پخش کنند.

در حال حاضر می‌توانید پیکربندی سه بعدی را تجربه کنید، اما فقط با آخرین مرورگرهای Google Chrome یا Microsoft Edge کار می‌کند. پشتیبانی از گوشی های هوشمند و تبلت ها به زودی ارائه می شود. جالب خواهد بود که ببینیم ریماک چگونه از این فناوری استفاده می کند و آیا خودروسازان دیگری از این فناوری استفاده می کنند یا خیر. مطمئناً مرتب به نظر می رسد.

Rimac Nevera Real-Time 3D Car Configurator توسط NVIDIA
Rimac Nevera Real-Time 3D Car Configurator توسط NVIDIA



منبع