Ripsaw F4 یک ابرخودروی آفرود است

آیا به دنبال یکی از تواناترین خودروهای آفرود روی زمین هستید؟ خوب پس، شما باید Ripsaw را بررسی کنید، یک وسیله نقلیه آفرود آزمایش شده نظامی با استحکام یک تانک و چابکی یک ابرخودرو. Ripsaw نهایی ترین وسیله نقلیه آفرود ردیابی شده است که نه تنها راندن آن آسان است، بلکه گیر افتادن آن نیز غیرممکن است.

Ripsaw در سال 2001 در نمایشگاه خودروی دالاس، TX عرضه شد، جایی که بلافاصله مورد توجه ارتش ایالات متحده قرار گرفت. ارتش ایالات متحده با مخترعان Ripsaw، Howe & Howe Technologies برای استقرار نمونه اولیه MS-1 در عراق در اوایل دهه 2000 همکاری کرد. ارتش Ripsaw را به عنوان یک وسیله نقلیه زرهی کوچک کنترل از راه دور آزمایش کرد که می‌توان آن را به گونه‌ای سفارشی کرد که بتواند نقش‌های نظامی زیادی داشته باشد.

برای غیرنظامیان، Howe & Howe Technologies به مشتریان این فرصت را می دهد تا نسخه خودروی سواری Ripsaw F4 را خریداری کنند. هیچ محدودیتی برای تعداد سفارشی‌سازی‌هایی که مشتریان می‌توانند برای Ripsaw خود که با صندلی‌های چهار نفره ارائه می‌شود انجام دهند، وجود ندارد. Ripsaw F4 می تواند به سرعت 55 مایل در ساعت برسد و فاصله 20.0 اینچی از زمین را ارائه می دهد. این جانور آفرود بسیار قابل مانور با شعاع گردش تنها 8 فوت، برای مسیرهای تنگ مناسب است.

Ripsaw F4 دارای قیمت اولیه 500000 دلار است که ممکن است کمی تند به نظر برسد، اما عملکرد چشمگیر آن به نظر می رسد ارزش این قیمت را داشته باشد.



منبع

اخیراً شرکت Howe & Howe Technologies Ripsaw M5 را برای استفاده نظامی در سال 2020 منتشر کرده است. ارتش در حال حاضر در حال آزمایش چهار نمونه اولیه به عنوان Robotic Combat Vehicle-Medium (RCV-M) است. این متخلخل ها مجهز به موشک های ضد تانک، یک توپ 30 میلی متری و یک بسته زرهی کامل هستند.

اگر از طرفداران سری Fast and Furious هستید، احتمالاً از قبل با Ripsaw آشنا هستید. Ripsaw در فیلم Fast and Furious 8 که در آن اعتبار عملکرد آفرود آن بر روی صفحه نمایش بزرگ نمایش داده شد، نمایش داده شد. Ripsaw قبل از اینکه یک ستاره سینما باشد، زمانی را در ارتش دید که به یک ماشین جنگی قابل اعتماد تبدیل شد.