Rivian R2 جدید یک آشپزخانه و یک چادر پشت بام دریافت می کند


ریویان دیروز در مراسم رونمایی از R2 یک ضربه غیرمنتظره به نمایش گذاشت، جایی که با R3 حتی کوچکتر همه را غافلگیر کرد. با این حال، اولین کار این است که تحویل رقیب مورد انتظار تسلا مدل Y را آغاز کنیم، اما این اتفاق تا نیمه اول سال 2026 رخ نخواهد داد. زمانی که در نهایت وارد خیابان ها شود، R2 با یک دستگاه سازگار خواهد بود. سری لوازم جانبی جذاب

مانند پیکاپ بزرگتر R1T و SUV R1S، جدیدترین محصول در خط تولید رو به رشد Rivian با مجموعه ای از موارد اختیاری به افراد در فضای باز پاسخ می دهد. به عنوان مثال، آشپزخانه مسافرتی یک مخزن آب، یک کولر، یک اجاق گاز القایی با فضای ذخیره‌سازی اضافی و حتی یک مجموعه ظروف پخت و پز را بسته‌بندی می‌کند. Rivian چراغ‌های آویزان را برای زمانی که شما در حال آشپزی در شب در میانه‌جا هستید پرتاب می‌کند.

از طرف دیگر، آشپزخانه کوچک می‌تواند جای خود را برای یک جعبه بار جداشدنی با دسته‌هایی در طرفین و چرخ‌های کوچک برای حمل آن باز کند. برای وسایلی که در غیر این صورت داخل ماشین آشفتگی ایجاد می‌کنند، خوب است، مانند یک تخت وانت وانت قابل حمل کوچک. فضای داخلی نیز در نگهداری وسایل عالی است زیرا نه تنها می‌توانید نیمکت عقب را صاف کنید، بلکه هر دو صندلی جلو را نیز می‌توانید تا کنید. اوه، و یک صندوق عقب نیز وجود دارد.

چه چیز دیگری؟ جعبه بار روی پشت بام چیزی برای نوشتن نیست، اما Rivian می‌تواند آن را با یک خانه درختی عوض کند. این یک چادر روی پشت بام جعبه ای است که برای سهولت دسترسی به همراه یک نردبان همراه است. پایه دوچرخه که در عقب نصب شده است، بدون نیاز به استفاده از ابزار به R2 متصل می شود و می تواند دو دوچرخه را ذخیره کند. در حالی که برخی از خودروها دارای نگهدارنده چتر در درب راننده هستند، شاسی بلند الکتریکی از این فضا برای چراغ قوه استفاده می کند.

اگرچه بدون شک یک خودروی الکتریکی جالب است، اما متاسفانه Rivian R2 جدید زمان شیرین خود را برای ورود به بازار می‌گذراند. این به ویژه در اروپا (از جمله بریتانیا) صادق است، جایی که تا سال 2027 به فروش نمی رسد. در ایالات متحده، قیمت ها از حدود 45000 دلار شروع می شود، اما شما برای این لوازم جانبی هزینه بیشتری خواهید پرداخت. منطق به ما می گوید که نسخه یورو با توجه به مالیات بر ارزش افزوده (VAT) گران تر خواهد بود.



منبع