Rivian R2 Reveal را در اینجا تماشا کنید: پخش زنده



ریوین R1S با قیمت 74900 دلار قبل از انتخاب، یک وسیله نقلیه الکتریکی مقرون به صرفه نیست. این خودرو به طور قابل توجهی گران‌تر از میانگین خودروی جدید فروخته شده در ایالات متحده است که در ژانویه 2024 قیمت آن 47401 دلار است. کتاب آبی کلی. خوشبختانه، برند EV در شرف عرضه یک مدل بسیار ارزان‌تر است. برای دیدار با R2 آماده شوید، قیمتی که ظاهراً از 47500 دلار شروع می شود.

اولین نمایش جهانی که اواخر امروز برگزار می شود باید شامل تمام مشخصات فنی و تایید احتمالی برچسب قیمت شایعه شود. اگر قیمت اولیه لو رفته دقیق باشد، ریوین R2 حدود 3500 دلار گران‌تر از مدل پایه تسلا مدل Y خواهد بود. احتمالاً واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی خودروهای برقی تا 7500 دلار خواهد بود زیرا با قیمت 5 میلیارد دلار و 1800 دلار ساخته می‌شود. پردیس تولیدی هکتار در استانتون اسپرینگز، جورجیا. مدیر عامل Rivian، RJ Scaringe ماه گذشته در مصاحبه ای با او این موضوع را تایید کرد فوربس. این قیمت را به 40000 دلار کاهش می دهد.

قیمت درخواستی ادعا شده به طور خلاصه در کد وب سایت شرکت ظاهر شد. از آن زمان حذف شده است، اما نه قبل از آن که چشمان عقابی شماره ضروری را برای به اشتراک گذاشتن آن در رسانه های اجتماعی دریافت کنند. علاوه بر این، قیمت استیکر ادعا شده همراه با مشخصاتی که هنوز تایید نشده است، ارائه شده است که این هفته به بازار عرضه شده است.

اعتقاد بر این است که Rivian R2 حداکثر برد 330 مایل و شتاب صفر تا 60 مایل در ساعت سه ثانیه خواهد داشت. داده‌های داخلی همچنین نشان می‌دهد که یک فضای داخلی پنج صندلی و ابعاد فیزیکی زیر: 185.6 اینچ طول، 75 اینچ عرض (84.4 اینچ با آینه‌ها) و 66.9 اینچ عرض. گفته می شود شاسی بلند الکتریکی کوچکتر دارای فاصله بین دو محور 115.6 اینچی به همراه نزدیک شدن 25 درجه و زوایای خروج 27 درجه است.

کد منبع فاش شده همچنین به یک “شیشه عقب برقی” اشاره کرده است که احتمالاً به این معنی است که درب عقب دارای یک پنجره کشویی الکتریکی است. در مورد عملی بودن، صندوق عقب “فضای زیادی برای قرار دادن اقلام بزرگ – از وسایل آخر هفته تا حمل و نقل هفتگی مواد غذایی” ارائه می دهد. همچنین خرطومی آن به اندازه‌ای بزرگ است که می‌تواند سیستم نصب دوچرخه را در صورت عدم استفاده در آن ذخیره کند. در غیر این صورت، بدون نیاز به استفاده از ابزار، به درگاه های لوازم جانبی عقب متصل می شود.

این احتمال وجود دارد که Rivian R2 اولین خودروی غیر تسلا باشد که در کارخانه با دوشاخه استاندارد شارژ آمریکای شمالی (NACS) به سبک تسلا نصب شده است. این به مالکان اجازه می دهد بدون نیاز به استفاده از آداپتور به شبکه گسترده سوپرشارژر دسترسی داشته باشند. همچنین می‌توانید باتری را در ایستگاه‌های شارژ سیستم شارژ ترکیبی (CCS) شارژ کنید.

شما برای مدت طولانی در انتظار هستید، زیرا اگرچه رونمایی رسمی امروز انجام می شود، اما R2 طبق همان کد منبعی که قبلا ذکر کردیم، انتظار نمی رود تا سال 2026 وارد خیابان ها شود. این منطقی است زیرا کارخانه جدید در گرجستان تا آن زمان آماده نخواهد بود.

وب سایت Rivian می گوید که افشای امروز شامل قیمت گذاری و زمان تحویل فقط برای ایالات متحده و کانادا خواهد بود. با این حال، این شرکت قبلا تایید کرده است که R2 نیز به اروپا می آید.

پخش زنده از ساعت 1 بعد از ظهر شرقی / 6 بعد از ظهر به وقت گرینویچ / 7 بعد از ظهر CET شروع می شود.



منبع