Rolls-Royce Spectre Configurator فعال می شود و گزینه ها جذاب هستند


رولزرویس اسپکتر جانشین معنوی فانتوم کوپه دو در و چهار صندلی است – و زیبا به نظر می رسد. اما مهمتر از آن، Spectre اولین خودروی الکتریکی این خودروساز لوکس است. این خودرو دارای 577 اسب بخار قدرت، 260 مایل برد است و مانند هر رولز رویس مناسب، تعداد تقریباً نامحدودی از گزینه های قابل تنظیم برای انتخاب را دارد.

پیکربندی Spectre از برخی از سفارشی سازهای آنلاین سنتی قوی تر است. دارای 29 رنگ خارجی برای انتخاب – 12 رنگ استاندارد و 17 به عنوان بخشی از مجموعه سفارشی – و همچنین 31 رنگ متضاد دو رنگ.

Rolls-Royce Spectre Configurator
Rolls-Royce Spectre Configurator

حتی دو پیکربندی متضاد وجود دارد. Upper Two-Tone تمام نیمه بالایی خودرو را به رنگ دلخواه شما می پوشاند در حالی که Aero Two-Tone از رنگ بدنه روی ستون ها و اطراف پنجره ها استفاده می کند. یا اگر احساس می کنید کمی بی الهام هستید، یک گزینه یکنواخت وجود دارد.

خریداران می توانند شش گزینه مختلف چرخ را انتخاب کنند. چهار انتخاب چرخ 23 اینچی و یک چرخ 22 اینچی در سراسر جهان وجود دارد که با رنگ نقره‌ای صیقلی یا نقره‌ای دو رنگ و مشکی تمام شده است. در همین حال، بازار چین دارای گزینه چرخ 22 اینچی جهت دار است.

Rolls-Royce Spectre Configurator
Rolls-Royce Spectre Configurator

خریداران همچنین می توانند تصمیم بگیرند که آیا می خواهند نشان Spirit Of Ecstasy آنها کاملاً روشن شود یا خیر. اگر نه، هنوز یک گزینه “Uplit” برای کروم سنتی Ecstasy وجود دارد که نورپردازی را از پایین نشان می دهد و حضور بیشتری به آن می بخشد.

همانطور که انتظار دارید، با پریدن به داخل، تعداد گزینه‌های قابل تنظیم بسیار شگفت‌انگیز است. ویژوالایزر به شما امکان می دهد سه قسمت جداگانه صندلی ها را رنگ آمیزی کنید – نیمه بالایی، پشتی ها و حتی تکیه گاه ها – و نه گزینه روکش برجسته از بلوط با منافذ باز تا لاک پیانوی براق در سفید یا مشکی وجود دارد. . فرمان نیز قابل تنظیم است و خریداران حتی می توانند رنگ صفحه های داخل دسته ابزار را تغییر دهند. و البته، رولز رویس امضای سربرگ Starlight با عملکرد ستاره تیرانداز در دسترس است.

Rolls-Royce Spectre Configurator
Rolls-Royce Spectre Configurator

به طور طبیعی، رولز رویس به شما نمی گوید که هزینه هر یک از این گزینه ها به صورت آنلاین چقدر است. اما ما می دانیم که قیمت Spectre در ایالات متحده از 413500 دلار شروع می شود.



منبع