Scout Motors Electric Pickup and SUV با Magna Steyr توسعه خواهد یافت


مدیر عامل Scout Motors، اسکات کیوگ، Magna Steyr را به عنوان شریک مهندسی تأیید می کند رویترز گزارش می دهد که فولکس واگن 20 درصد از هزینه های کارکنان اداری خود را کاهش می دهد.

این AM Drive است، نگاه روزانه Motor1 به اخباری که قبل از سوار شدن به ماشین خود نیاز دارید.

موتورهای پیشاهنگ در حال کار با Magna Steyr برای توسعه پلت فرم جدید بدنه روی قاب

در پایان نوامبر، روزنامه اتریشی کلاین سایتونگ در مورد مشارکت بالقوه Magna Steyr در توسعه یک پلت فرم جدید برای Scout Motors نوشت. برند تازه تاسیس EV اکنون تأیید کرده است که شرکت مستقر در گراتس به مهندسی معماری که زیربنای یک شاسی بلند و یک پیکاپ خواهد بود کمک می کند. مدیر عامل Scout Motors گفت اخبار خودرو این دو شرکت بر روی یک پلت فرم 100 درصد توانمند، آمریکایی، قوی و کامل کار می کنند.

اسکات کیوگ شایعات در مورد اصلاح معماری MEB برای کارهای خارج از جاده را رد کرد و گفت که این دو مدل از یک پلت فرم کاملا منحصر به فرد استفاده خواهند کرد که در حال مهندسی و توسعه است. این سخت‌افزار ممکن است منحصر به Scout Motors نباشد، زیرا مدیرعامل احتمال استفاده از یک مدل با نشان فولکس‌واگن را از همان پایه‌ها رد نکرده است.

طراحی SUV تقریباً به پایان رسیده است و Keogh می گوید اخبار خودرو این “85، 90، 95 درصد از راه است.” او ادامه داد که طراحی بیرونی و تناسبات مدل قفل شده است. این SUV بزرگ عمدتاً با در نظر گرفتن ایالات متحده توسعه می یابد و اولین محصولی خواهد بود که به فروش می رسد. به گفته مدیرعامل، این کامیون سایز کامل، همچنین متمرکز در ایالات متحده، 6 تا 7 ماه بعد عرضه خواهد شد.

تولید برای اواخر سال 2026 در یک کارخانه مونتاژ جدید 2 میلیارد دلاری در Blythewood، کارولینای جنوبی در نظر گرفته شده است. مگنا استایر در مونتاژ این دو خودروی الکتریکی مشارکتی نخواهد داشت. برای دیدن این SUV نیازی نیست تا آن زمان منتظر بمانیم زیرا اولین نمایش رسمی آن در سه ماهه سوم سال 2024 اتفاق می افتد. در همین حال، قاطرهای آزمایشی در ماه های آینده به خیابان ها خواهند آمد.

فولکس واگن هزینه های اداری کارکنان را 20 درصد کاهش می دهد

لوگوی جدید فولکس واگن

رویترز یک یادداشت داخلی فولکس‌واگن را در دست گرفت که کارمندان را از تصمیم کاهش هزینه‌های آتی مطلع می‌کرد. به عنوان بخشی از مجموعه وسیع تری از اقدامات به منظور کاهش هزینه ها به میزان 10 میلیارد یورو (10.7 میلیارد دلار) تا سال 2026، این خودروساز آلمانی می خواهد هزینه های کارکنان اداری را به میزان یک پنجم کاهش دهد. مدیرعامل برند فولکس واگن، توماس شفر، گفته است:

آنچه کاملاً واضح است این است که ما در آینده باید با افراد کمتری در بسیاری از مناطق در فولکس واگن کار کنیم. این به معنای کار بیشتر برای افراد کمتر نیست، بلکه به معنای کنار گذاشتن عادت‌های قدیمی و نه گفتن به تلاش‌های تکراری و ناکارآمدی است.

در همان یادداشت، فولکس‌واگن به کارکنان خود اطلاع داد که دیگر تأسیسات تحقیق و توسعه جدیدی در ولفسبورگ نمی‌سازد، بنابراین 800 میلیون یورو (862 میلیون دلار) صرفه‌جویی می‌کند. اهداف دیگر شامل کوتاه کردن زمان تولید و کاهش چرخه عمر محصول از 50 ماه به تنها 36 ماه است. همانطور که قبلاً گزارش شده بود، شفر اعتراف کرده است که VW “دیگر رقابتی نیست” و بازنشستگی جزئی و پیش از موعد برای کاهش بیشتر هزینه ها برنامه ریزی شده است.



منبع