Skoda Sharyaq و Prediaq به عنوان طلسم های چهار چرخ NHL اولین بازی خود را آغاز کردند

و اکنون برای چیزی کاملاً متفاوت، یک خودروساز چک توجه خود را به لیگ ملی هاکی آمریکای شمالی معطوف کرده است. نه، Skoda متأسفانه به ایالات متحده نمی آید. در واقع برعکس است زیرا دو تیم NHL در حال حاضر در اروپا برای بازی های پشت سر هم برای افتتاحیه فصل عادی 2022-23 هستند. San Jose Sharks و Nashville Predators در روزهای جمعه 7 اکتبر و شنبه 8 اکتبر در پراگ در O2 Arena دوئل خواهند کرد.

Vítězslav Pelc، کارمند اشکودا که مسئول این طلسم های تیم بد بو است، توضیح می دهد که چرا این وسایل نقلیه انتخاب شده اند. این برند مستقر در ملادا بولسلاو تصمیم گرفت با این دو شاسی بلند همراه شود زیرا اندازه آنها مشابه است و تضادی بین موتورهای احتراقی و پیشرانه های تمام الکتریکی ایجاد می کند. شبیه پیراهن‌های Predators، Prediaq بیشتر زرد است در حالی که Sharyaq سیاه و آبی است تا سن خوزه کوسه‌ها را بازتاب دهد.

اشکودا پردیاک

جدا از برگردان های بدنه چشمگیر، Kodiaq و Enyaq iV از ساختار کامپوزیت آجدار انعطاف پذیر چاپ سه بعدی استفاده می کنند. طبق گفته Plec، این از فوم پلی یورتان تشکیل شده است که با سختی های مختلف لایه بندی شده است تا باله ها، دم و یال بتوانند به طور طبیعی تکان بخورند. این یک حرکت غیرمنتظره از سوی Skoda و یک راه سرگرم کننده برای تبلیغ نام تجاری در طول چنین رویداد بزرگی برای طرفداران NHL است.

11 عکس ها

اشکودا با مفاهیم حواس پرت غریبه نیست، زیرا دانش آموزان مدرسه حرفه ای این شرکت در طول سال ها چندین نمونه جالب را ساخته اند. از یک پیکاپ کودیاک گرفته تا یک SUV کانورتیبل Sunroq، پروژه‌های غیرمتعارفی در زمان‌های اخیر وجود داشته است.



منبع

اشکودا مدت‌ها حامی هاکی بوده است و از سال 1992 شریک رسمی مسابقات جهانی هاکی روی یخ IIHF بوده است. برای نهمین سفر NHL به اروپا، برند گروه فولکس واگن تصمیم گرفته است تا دو SUV خود را به عنوان طلسم بپوشاند. بر اساس کودیاک، طلسم چهار چرخ نشویل پرداتورز “Prediaq” نامیده می شود در حالی که “Sharyaq” برای کوسه های San José یک Enyaq iV است. بله، حتی طلسم ها نیز از طرح نامگذاری اشکودا پیروی می کنند که تمام SUV ها با حرف “q” ختم می شوند.