یک سال پیش، Sotheby's Motorsport مأموریتی را برای تعریف مجدد تجربه حراج آنلاین خودرو آغاز کرد. این پلتفرم با چشم اندازی که ترکیبی از لوکس، شفافیت و نوآوری بود، هدفش ارتقای بازار آنلاین خودروهای عجیب و غریب، کمیاب و کلکسیونر بود. از این آغاز بلندپروازانه، SOMO به عنوان یک نام قابل اعتماد در دنیای حراج خودروهای پیشرفته ظاهر شد.
تنها در 12 ماه، SOMO بیش از 30 میلیون دلار فروش را تسهیل کرده و مشتریانی را از سراسر کشور جذب کرده است. این پلتفرم نه تنها رکوردهای حراج جهانی را به ثبت رسانده است، بلکه مجموعه های تک مالکی و وسایل نقلیه متعلق به افراد مشهور را نیز با موفقیت به بازار آورده است. تعهد به تمرکز بر رده بالای بازار نتیجه داد، با فروش اخیر فراری F12tdf مدل 2016 به قیمت 1.15 میلیون دلار که به عنوان شاهدی بر رشد و موفقیت این پلتفرم بود. این قابل توجه است که ببینید در یک سال چقدر تغییر کرده است.
این نقطه عطف بدون حمایت فرستنده ها، جمع آوری کنندگان و علاقه مندانی که در دیدگاه SOMO مشترک بودند، امکان پذیر نبود. اعتماد و مشارکت آنها در ساختن پلتفرمی که هم برای برتری و هم شفافیت ارزش قائل است، مفید بوده است. بازخورد و ایمان جامعه بسیار ارزشمند بوده است و این سال اول را به موفقیتی چشمگیر تبدیل کرده است.
با نگاهی به آینده، Sotheby's Motorsport برای یک سال دیگر با رشد قابل توجه در نظر گرفته شده است. این پلتفرم برای ادامه سفر خود هیجانزده است و برنامههایی برای معرفی فرصتهای جدید برای ارسال و خرید در فصل پاییز آینده دارد. همانطور که SOMO سالگرد یک سالگی خود را جشن می گیرد، تیم مشتاق است اطلاعات بیشتری در مورد سفر خود به اشتراک بگذارد، چهره های پشت پلتفرم را معرفی کند و از مشتریان جدید و بازگشته استقبال کند تا امکانات حراج خودروهای لوکس را بررسی کنند.
آینده برای SOMO روشن است و این تیم آماده است تا به ارتقای سطح در دنیای حراج های آنلاین خودرو ادامه دهد.