Stellantis در آمریکای شمالی “کارهای مهمی برای انجام” دارد زیرا سود به شدت کاهش می یابد


Stellantis بهترین سال را سپری نمی کند. این شرکت نتایج مالی نیمه اول سال 2024 را اعلام کرد و اعداد بسیار کاهش یافته است. در مقیاس جهانی، سود خالص 48 درصد کاهش یافته است. درآمد خالص 14 درصد کاهش یافته است. تقریبا هیچ جریان نقدی رایگان وجود ندارد. و کارلوس تاوارس، مدیرعامل Stellantis، راه‌حلی را برای عملیات‌های آمریکای شمالی که در آن موجودی بالا و اثربخشی بازاریابی کم است، در اولویت قرار داده است.

تاوارس روز پنجشنبه در یک کنفرانس تلفنی گفت: «این که بگوییم نتایج H1 2024 ناامید کننده و فروتنانه بود، دست کم گرفته است. “این نشان دهنده یک همگرایی کامل از چندین باد مخالف است که من برای شما در یک دوره بسیار انتقالی توضیح خواهم داد که راه را برای تولید 20 محصول جدید باز می کند.”

طفره رفتن

تاوارس از عملیات آمریکای شمالی به عنوان یکی از آن بادهای مخالف نام برد و به طور خاص به استراتژی بازاریابی اشاره کرد که مؤثر نبوده است. در حال حاضر موجودی 94 روزه برای منطقه وجود دارد. شماره گیری این شماره اولویت شماره یک او در کوتاه مدت است. با توجه به اینکه چند بار شارژرها و چلنجرهای مجهز به همی را در کانال‌های رسمی رسانه‌های اجتماعی دوج می‌بینیم – وسایل نقلیه‌ای که این شرکت دیگر نمی‌سازد – می‌توانیم نگرانی او را درک کنیم.

در درازمدت، تاوارس تصریح کرد که تعطیلی برخی از برندها در چتر Stellantis دور از انتظار نیست و به خبرنگاران گفت که این شرکت نمی‌تواند از پس خرید برندهایی برآید که درآمدزایی ندارند.

او گفت: «ما کارهای مهمی برای انجام دادن داریم، به ویژه در آمریکای شمالی، تا پتانسیل بلندمدت خود را به حداکثر برسانیم.

با این حال، تاوارس به این نکته اشاره کرد که Stellantis بسیار در یک دوره انتقالی است. در آمریکای شمالی، رم 1500 2025 با موتور جدید Hurricane I-6 به تازگی به نمایندگی‌ها رسیده است. دوج چارجر جدید به عنوان دایتونای برقی اواخر امسال وارد بازار خواهد شد و به دنبال آن یک مدل احتراقی با نیروی هوریکان عرضه خواهد شد. این خودرو که هم به عنوان یک سدان و هم کوپه دو در عرضه می شود، جایگزین چلنجر مرده نیز خواهد شد. جیپ چروکی S برای سال 2025 عرضه می شود و یک جیپ EV کاملا جدید در محدوده 25000 دلار در سال 2026 وارد بازار خواهد شد.

به طور عجیبی در تماس یک ساعته سرمایه گذار غایب بود به کرایسلر اشاره شد. با مرگ 300، این پلاک طولانی مدت فقط مینی ون Pacifica را دارد. برنامه های قبلی برای Airflow لغو شده اند و پس از معرفی مفهوم Halcyon در ماه فوریه، اطلاعات کمی در مورد این برند شنیده شده است.



منبع