SUV خود را با این کیت تبدیل 2000 دلاری به یک کمپر تبدیل کنید


ماژول های کمپینگ برای ون ها در سال های اخیر محبوبیت پیدا کرده اند. این کیت های قابل حمل بسیاری از ویژگی های موجود در ون های مخصوص کمپر را بدون نصب دائمی ارائه می دهند. به طور خلاصه، می توانید از ون خود برای انجام کارهای عادی در روزهای هفته استفاده کنید و سپس برای یک ماجراجویی آخر هفته فرار کنید. اما مردم در طول هفته با ون رانندگی نمی کنند. آنها SUV رانندگی می کنند.

به همین دلیل جدیدترین کیت کمپینگ از وان لب نظر ما را به خود جلب کرد. این یک ماژول کشویی است که برای جا دادن تعداد زیادی از SUV های محبوب، از BMW X3 جمع و جور گرفته تا شورلت سابربان، طراحی شده است. این شرکت همچنین برخی از استیشن واگن ها مانند سوبارو اوت بک را در نمودار سازگاری خود فهرست کرده است. در گفتگو با مدیر آزمایشگاه ون، ایان فیتژنری، او توضیح داد که کیت SUV در مقایسه با کیت‌های معمولی مخصوص خودرو که برای ون‌ها می‌سازند، محصولی یک‌اندازه است.

فیتژنری گفت: «ما محدودیت‌هایی در طراحی داریم که باید آنها را در نظر بگیریم موتور 1. به عنوان مثال، ما می‌خواستیم اطمینان حاصل کنیم که مشتری می‌تواند یخچال/کولر را به‌طور کامل داخل واحد محصور کند، زیرا این مهم است. با این حال، این امر همچنین کوچک بودن واحد را محدود می‌کند، بنابراین فضای سر هنگام خواب در SUV‌های کوچک‌تر کمی به خطر می‌افتد. تجربه بسیار خوبی از درب عقب دارد و همچنان به شما اجازه می دهد تا با تخت خواب بخوابید.”

کیت در دو جزء موجود است. خریداران می‌توانند فقط آشپزخانه را انتخاب کنند، که در اینجا به عنوان یک چیدمان فضای باز قابل دسترسی در عقب SUV عمل می‌کند. دارای دو کشو کشویی قفل دار با فضایی برای یک اجاق گاز کوچک، سینک ظرفشویی، سطوح برش و انباری برای ظروف غذاخوری است. داخل واحد فضای اختصاصی برای یخچال فوق الذکر و دو میز تاشو نیز وجود دارد. کیت آشپزخانه از تخته چندلای توس ساخته شده و وزن آن 64 پوند است و بدون هیچ گونه وسایل دائمی در پشت نصب می شود.

ماژول کمپینگ SUV Lab

نسخه دوم شامل مقرراتی برای یک سکوی تخت است. چهار بخش گنجانده شده است که برای ایجاد یک تخت با اندازه کامل به طول 75 اینچ و عرض 51 اینچ گسترش می یابد. بدیهی است که برای تنظیم آن باید صندلی های تاشو یا قابل جابجایی در پشت داشته باشید، البته فضای کافی برای قرار گرفتن آن را هم ذکر نکنید. با قضاوت بر اساس عکس ها، خواب یک امر دنج است که فضای زیادی را برای شما باقی نمی گذارد. اما Fitzhenry به ما می گوید نسخه دوم در حال توسعه است که بیشتر بر روی تجربه خواب تمرکز دارد.

کیت SUV اکنون برای سفارش در دسترس است و فقط برای آشپزخانه از 1950 دلار شروع می شود. گزینه تخت قیمت را به 2350 دلار افزایش می دهد و می توانید کوسن های مخصوص را با 450 دلار دیگر اضافه کنید، اگرچه در حال حاضر به فروش رسیده است. Fitzhenry به ما می گوید که بین سفارشات و تحویل سه تا چهار هفته فاصله وجود دارد. بنابراین اگر قصد دارید تابستان امسال به یک ماجراجویی بروید، پیشنهاد می کنیم همین الان سفارش خود را دریافت کنید.



منبع