SUV Aehra با درهای سوپراسپرت، آینه موتور سیکلت در ایتالیا معرفی شد

19 عکس ها

بخش SUV ممتاز در حال حاضر مملو از رقبا است، اما شرکت ایتالیایی تازه‌کار خودروهای برقی Aehra می‌خواهد با وسیله نقلیه‌ای که در اینجا می‌بینید از همه آنها جهش کند. در حال حاضر، این خودرو به سادگی SUV Aehra نامیده می شود و در حالی که این اولین شاسی بلندی نیست که دارای درهای gullwing است، اولین خودرویی است که دارای gullwing است. و درب های پروانه ای

هازیم نادا موسس و مدیر عامل شرکت Aehra گفت: «شاسی‌بلند Aehra نشان‌دهنده ترکیبی رادیکال از مواد پیشرفته و پایدار، فناوری فوق‌العاده پیشرفته EV، فناوری‌های تولید هوشمند، طراحی خالص ایتالیایی و البته نقطه‌ای مهم در تاریخ شرکت ما است.»

SUV Aehra
نمای جلو SUV Aehra البته، شکل نرم به همان اندازه که ظاهر آن به کارایی آیرودینامیکی مربوط می شود. دقیقاً میزان کارآمدی هنوز ناشناخته است – جزئیات قدرت و برد بعداً ارائه خواهد شد – اما این SUV از اجزای هوای فعال در جلو و عقب برای بهینه‌سازی عملکرد، کارایی و ایمنی استفاده می‌کند. Aehra همچنین از مواد کامپوزیت برای ساخت تک بدنه SUV استفاده آزادانه دارد.

آینه‌ها از موتورسیکلت‌های مسابقه الهام گرفته شده‌اند و شیشه‌ی جلوی شیب‌دار با سقف ترکیب می‌شود و سپس به سمت عقب حرکت می‌کند تا حالتی سریع داشته باشد. بدنه تقریباً با فاصله بین دو محور 118 اینچی این SUV خاتمه می‌یابد و به آنچه فیلیپو پرینی، مدیر ارشد طراحی Aehra می‌گوید، «رویکرد شجاعانه» می‌گوید. پرینی قبلاً به عنوان طراح اصلی در لامبورگینی خدمت می کرد که قطعاً طراحی جذاب را توضیح می دهد.