Tag Heuer ساعت Mario Kart را با قیمت 25600 دلار معرفی کرد

هر دو ساعت دارای بند مشکی هستند که دوخت های قرمز دارد. علامت Mario M روی سگک است. کرونوگراف این قطعه فولادی دارد و قطعه ای که برای Tourbillon ساخته شده از تیتانیوم است.

Heuer Formula 1 و Mario Cart Limited Edition Chronograph را تگ کنید بک کیس ماریو را روی کارت و لوگوی بازی نشان می دهد. ماریو M بر روی تاج قرار دارد.

Tag Heuer Formula 1 x Mario Kart Limited Edition Chronograph در 20 اکتبر به فروش می رسد. این شرکت سایتی برای ثبت نام برای دسترسی زودهنگام دارد. اگر به Tag Heuer Formula 1 x Mario Kart Limited Edition Tourbillon Chronograph علاقه مند هستید، می توانید برای اطلاعات بیشتر در آنجا نیز ثبت نام کنید.



منبع

ماریو کارت با فروش ده‌ها میلیون واحد در سرتاسر سری، یکی از فرنچایزهای بزرگ نینتندو است. اکنون، طرفداران فوق العاده این بازی می توانند با پوشیدن یکی از ساعت های محدود در راه از Tag Heuer، اشتیاق خود را نشان دهند. کرنوگراف فرمول 1 4300 دلار قیمت دارد. اگر این به اندازه کافی برای شما جذاب نیست، پس Formula 1 Tourbillon Chronograph قیمت شگفت انگیز 25600 دلاری دارد.

Tag Heuer در حال ساخت تنها 250 نمونه از Tourbillon Chronograph است. این ساعت دارای بدنه تیتانیوم درجه 5 است که اندازه آن 45 میلی متر است. متمایزترین عنصر بصری آن توربیلون نوسانی در موقعیت ساعت 6 است که ماریو در حال رانندگی یک گاری، یک اسکناس گلوله و یک پوسته کوپا آبی است. قاب نشان ماریو کارت را در موقعیت ساعت 1 نشان می دهد.

چرخاندن ساعت روی یک مکانیسم آشکار می شود. روتور پیچ در پیچ دارای تصاویر لوئیجی، ماریو و پرنسس هلو است که در حال رانندگی با کارت های خود هستند. تگ هویر آرم Mario Kart را در کریستال یاقوت کبود حک می کند. این تاج دارای علامت M ماریو است.

کرنوگراف فرمول 1 مقرون به صرفه تر دارای تعداد محدودی از 3000 دستگاه است. این دستگاه از حرکت خودکار کالیبر 16 Tag Heuer استفاده می کند و دارای بدنه فولادی 44 میلی متری است. برجسته ترین عنصر ماریو کارت، ماریو است که برای چند ثانیه در موقعیت ساعت 9 در زیر ثبت نام ظاهر می شود. نمایش تاریخ شامل برخی از قدرت های بازی مانند ستاره، قارچ، پوسته آبی و پوست موز است.