راز روزنامه نگاران خودرو: همه ما اساساً می خواهیم تیف نیدل باشیم. مسابقهدهنده انگلیسی یکی از بهترین منتقدان خودرو در تمام دوران است. در زمان او در اصل تخت گاز از دهه 1980 تا اوایل دهه 2000 و در دنده پنجم پس از آن، Needell بررسی های باورنکردنی خودرو را انجام داد. پسزمینه مسابقهای و کنترل ماشین فوقانسانی او با تحویل هیجانانگیز او در یک دستور العمل عالی ترکیب شده است. حتی در حال حاضر، در سن 71 سالگی، تیف هنوز آن را دارد.
جانی اسمیت از نمایش دیرهنگام ترمز در یوتیوب، نیدل را با یک خودروی توریستی گروه A فورد سیرا کوزوورث برای یک ویدیوی اخیر متحد کرد. نیدل نه تنها چند دور از مسابقات قهرمانی خودروهای تورینگ بریتانیا در سال 1989 را در یک سیرا کازورث با نشاط Labatt's مسابقه داد، بلکه ماشین را برای تخت گاز هم. این بار او در ماشین هم تیمی خود است، یک نمونه قابل توجه و بازسازی نشده که کاملاً آماده مسابقه است.
نیدل به اندازه 35 سال پیش سختی نمی کشد – این ماشین اکنون حدود نیم میلیون پوند انگلیس ارزش دارد – اما هنوز آن را در اطراف پارک مالوری انگلیس باز می کند. رانندگی و ارائه او مثل همیشه خوب است، زیرا او داستان برد خود در BTCC را در Donnington Park پشت فرمان می گوید.
سیرا نیز یک ماشین دشوار برای رانندگی است. فرمان معمولی یک خودروی توریستی بسیار سنگین است و نیروی چهار سیلندر توربوشارژ Cosworth آن فوق العاده است. با این حال، خودرو به خوبی ترمز میکند و استفاده از گیربکس الگوی h و تعویض دندههای پاشنهپایه، رضایت زیادی را برای او به ارمغان میآورد.
مشکل من با نوشتن این داستان مقاومت در برابر وسوسه افتادن از چاله خرگوش تیف یوتیوب بود. بررسی های او از مک لارن F1، نسل E60 BMW M5 و فراری F430 Spider همگی واجب هستند، و این فقط شروع به خراش دادن روی سطح می کند. اگر هرگز غواصی عمیق انجام نداده اید، به خودتان لطف کنید.