کتاب بازی فروشندگان خودرو به فروشندگان یک دید کلی از پلتفرم، ابزارهای بازاریابی مختلف آن و نحوه استفاده از آنها برای تبدیل کاربران TikTok به مشتریان خریدار خودرو ارائه می دهد. راهنما با صحبت در مورد دسترسی و نفوذ بسیار زیاد این پلتفرم، با کاربرانی که «به ارزش یک فیلم روزانه» را در برنامه صرف میکنند، باز میشود. با توجه به فروش TikTok، این به فروشندگان خودرو فرصت های زیادی برای دستیابی به مشتریان بالقوه می دهد. پس از ارسال ایمیل به TikTok، میتوانید کتاب بازی را در اینجا مشاهده کنید.
بسیاری از پستها در رسانههای اجتماعی شامل آزمون و خطا میشوند زیرا کسبوکارها سبکی را ایجاد میکنند که در واقع به بینندگان و مشتریانی که میخواهند میرسند، و TikTok نیز تفاوتی ندارد. این ابزار به کسب و کارها می دهد تا ببینند کاربران چگونه با محتوای خود درگیر هستند و چگونه استراتژی خود را با محتوای ارگانیک و پولی بهبود بخشند. معیارهای درون پلتفرمی که TikTok ردیابی میکند شامل برداشتها، کلیکها، بازدیدهای ویدیویی و زمان تماشا است.
مانند بسیاری از چیزهای موجود در اینترنت، الگوریتمها دیکته میکنند که مردم چه چیزی را در رسانههای اجتماعی ببینند و بهترین راه برای دستیابی به آنها محتوای با کیفیت است. این یک معیار ذهنی است، اما TikTok تمام تلاش خود را می کند تا به فروشندگان در مسیریابی پلت فرم کمک کند و بهترین فرصت را برای موفقیت به آنها بدهد.
7 عکس ها