Toyota Crown 2023 قبلاً با قطعات GR و Modellista ارتقا یافته است


خوب، سریع بود. تنها ساعاتی پس از معرفی Crown جدید، تویوتا چندین راه برای سفارشی سازی سدان/SUV mashup خود با قطعات Gazoo Racing و Modellista ارائه کرده است. هر دو تیونر داخلی رینگ های آلیاژی 21 اینچی خود را با طراحی دو رنگ ایجاد کرده اند، اما این GR است که ترفندهای مهم تری دارد. که رئیس آن مجموعه اسپویلر جلو/عقب است (به طور جداگانه نیز موجود است) ظاهری اسپرت تر و عضلانی تر به خودرو می بخشد.

Gazoo Racing همچنین با خوشحالی دامن‌های جانبی قوی‌تر را به همراه اسپویلر درب صندوق عقب مشکی که به‌جای اینکه زیبا به نظر می‌رسد، نقش کاربردی را نیز ایفا می‌کند. علاوه بر این، Crown 2023 by GR را می توان با دمپرهای ارتقا یافته با برند یاماها در جلو برای پایین آوردن سطوح NVH نصب کرد. یکی از مدهای جالب به نام تثبیت کننده درب فولادی GR برای پر کردن سوراخ در قفل درب شناخته می شود که با کاهش پیچش بدنه، استحکام را به ارمغان می آورد.

تا جایی که به Modellista مربوط می شود، با تزئین جلوپنجره جلو، یکی دیگر برای آینه ها و یکی دیگر برای درها همه چیز را ساده نگه می دارد. اقلام متفرقه شامل محافظ های دستگیره در، آفتابگیر، شیشه های عقب رنگی و پیچ و مهره های امنیتی پلاک خودرو با نام تجاری این شرکت است. در داخل، یک کیف جین وجود دارد که می تواند به عنوان یک کوسن نیز عمل کند.

این محصولات در ابتدا در ژاپن در دسترس خواهند بود، جایی که تاج 2023 قرار است پاییز امسال به فروش برسد. سه مدل دیگر با نشان کرون در 18 ماه آینده معرفی خواهند شد، از جمله یک سدان، یک کراس اوور کوچکتر و یک واگن سواری بالا. تویوتا قصد دارد نسل شانزدهم Crown را در 40 کشور و منطقه در سراسر جهان بفروشد تا بتواند در مجموع 200000 خودرو در سال جابجا کند.

هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا قرار است یک تاج کامل GR در ادامه خط وجود داشته باشد یا خیر. تویوتا با توجه به ارزشی که دارد، قبلاً متعهد شده بود که نسخه‌های با کارایی بالا از هر چیزی را که می‌فروشد عرضه کند. خوب، حداقل این چیزی است که تویوتا انگلستان در مورد آن گفته است توییتر در فوریه 2019.



منبع