Toyota Crown 2023 چراغ های جلوی خود را در جدیدترین عکس تیزر نشان می دهد

همه در 15 جولای فاش خواهند شد و می توانید آخرین اخبار Crown را در اینجا در Motor1.com دریافت کنید. در ضمن، بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست برای تویوتاهای اسپرت دیگر و موارد دیگر.

با توجه به آنچه که در تصاویر ثبت اختراع دیده‌ایم، Crown جدید ممکن است به یک اسپرت بک نزدیک‌تر شود. همچنین به نظر می‌رسد که این خودرو نسبتاً بزرگی باشد که مطابق با سابقه طولانی تاج به عنوان مدل پرچم‌دار تویوتا در ژاپن است. این در واقع طولانی ترین نام در ناوگان تویوتا است که در سال 1955 معرفی شد. این مدل جدید نشان دهنده نسل شانزدهم Crown است و بر اساس آنچه در این تیزر جدید می بینیم، ظاهری اسپرت با ترکیبی از رنگ ها را ارائه می دهد. . این یک تضاد کامل با Crown فعلی است که دارای جلوپنجره بزرگ با ظاهری زیباتر است.

این برند ژاپنی به جز اظهار نظر در مورد نوآوری در اوج خود، و وعده دیگری مبنی بر افشای کامل در 15 جولای، اطلاعاتی ارائه نمی کند.



منبع تصویر ثبت اختراع Toyota Crown 2023

در این مورد، نوآوری احتمالاً به ماهیت نسبتاً عجیب طراحی تاج اشاره دارد. تصاویر ثبت اختراع نشان می‌دهند که چه چیزی شبیه یک سدان خروشان با فاصله بالاتر از سطح یک SUV است. در واقع، تیزرهای قبلی تویوتا این دوگانگی را نشان داده اند و به معنای واقعی کلمه می پرسند که آیا این خودرو یک سدان است یا یک SUV. این مفهومی است که قبلا مورد بررسی قرار گرفته است و به AMC Eagle در دهه 1980 باز می گردد. سوبارو Legacy SUS (Sport Utility Sedan) را برای طلسم پیشنهاد کرد. هوندا آکورد کراستور در دهه 2000 نیز وجود داشت، هرچند که بیشتر یک اسپرت بک در مقابل یک سدان بود.