این در دومین مسابقه درگ آشکار شد، این بار با یک استارت. هر سه خودرو به طور مساوی کنار میروند و النترا کمی عقب میافتد. در ابتدا، به هر حال – سدان توربوشارژ تا پایان مسیر به تویوتا میچسبد، اما هیچکدام نمیتوانند با سیویک تایپ R برابری کنند. این سدان به آرامی به پیشروی میرسد و از خطی به طول دو خودرو جلوتر از GR کرولا عبور میکند.
این همچنین فرصتی برای یک مسابقه درگ سه طرفه در برابر برخی دیگر از رانابوت های جمع و جور دیگر است. روبه روی GR کرولا یک هیوندای النترا N قرار دارد که 276 اسب بخار از موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ خود تولید می کند. رقیب دیگر هوندا سیویک تایپ R است، اگرچه متأسفانه این آخرین مدلی نیست که اخیراً معرفی شده است. این برای این مسابقه کمی جدید است، اما هات هاچ نسل قبلی با 306 اسب بخار مطمئناً در چالش است. هر سه خودرو دنده را به روش قدیمی با گیربکس دستی تغییر می دهند.
ما می دانیم که تویوتا GR کرولا یک هاچ بک داغ است که بیش از حد به موفقیت دست یافته است، اما فرصت های زیادی برای دیدن آن نداشتیم. مسلماً این جدید است دریچه گاز ویدئو در یک نوار مناسب انجام نمی شود. اما با آسفالت باز در یک محیط کنترل شده، فضای کافی برای اجازه دادن به موتور کوچک سه سیلندر وجود دارد.
124 عکس ها
GR Corolla تمام پنجه ای که روی یک سطح آماده نشده پرتاب می شود، کاملاً به یک برتری فوری می رسد. با این حال، ما Elantra N را دیدهایم که بردهای شگفتانگیزی کسب کرده است و این بار… بله، این اتفاق نمیافتد. تایپ R با کمی قدرت بیشتر حتی نمی تواند کرولا را قبل از خط پایان تعقیب کند، اگرچه به اعتبار هر دو رقیب FWD، تنها مزیت واقعی تویوتا در راه اندازی است.
بدیهی است که یک وسیله نقلیه در اینجا بر خلاف دو وسیله دیگر است. در حالی که هوندا و هیوندای موتورهای 2.0 لیتری را تقویت کرده اند، GR کرولا از یک توربوشارژ 1.6 لیتری سه دیگ استفاده می کند. همچنین این خودرو تمام چرخ متحرک است، در حالی که رقابت فقط چرخهای جلو را میچرخاند. با 300 اسب بخار قدرت در کرولا، مطمئناً این مزیت در اینجا دارد، درست است؟
سیویک تایپ R جدید چگونه با تویوتا رفتار خواهد کرد؟ این مسابقه ای است که ما بی صبرانه منتظر دیدنش هستیم.