Toyota Supra Drag Races Tesla Plaid، Mustang و غیره اصلاح شده


در همان اول سریع و خشن در فیلم، دومینیک تورتو به برایان اوکانر می گوید که یک ماشین 10 ثانیه ای به او بدهکار است. در پاسخ، O’Conner یک تویوتا سوپرای کوبیده شده را ارائه می دهد که با رنگ نارنجی و برخی گرافیک های پر زرق و برق، مسلماً تبدیل به ستاره خودروی فیلم می شود. ما هرگز نمی دانیم که واقعاً چقدر سریع است، اما سوپرای زرد رنگ در این ویدیو به طور قطعی یک ماشین 10 ثانیه ای است. در واقع در 9s اجرا می شود.

این همچنین ستاره بی چون و چرای این کلیپ کوتاه مسابقه درگ است که اخیراً در سایت قرار داده شده است درگ مسابقه و وسایل ماشین کانال یوتیوب. از ما با پنج مسابقه در پارک موتوراسپرت برادنتون فلوریدا استقبال می‌کنیم که همگی سوپرا با رشته‌ای از رقبای سرسخت مبارزه می‌کنند. ما نمی دانیم چه تغییراتی برای هیچ یک از خودروهای ارائه شده در اینجا وجود دارد، اما به جز یک تسلا مدل S Plaid که در انتهای ویدیو نشان داده می شود، می توان گفت که هیچ کدام از راه دور موجود نیستند.

با توجه به موتور 2JZ که لکسوس با A80 سوپرای قدیمی مشترک است، این موضوع با یک لکسس SC 300 قدیمی کاملاً مشخص می‌شود. به نظر می رسد که I6 بدنام هنوز زیر کاپوت است، زیرا مسابقه ساید بای ساید یک سمفونی شش گلدان از هر دو خودرو است. لکسوس 9.82 ثانیه را در یک چهارم مایل می دود، اما برای شکست دادن پاس 9.68 ثانیه ای سوپرا کافی نیست.

آئودی TT RS سبز رنگ رقیب بعدی است، و صادقانه بگویم، ما دوست داریم لیست تغییرات را برای این سواری ببینیم. سرعت آن در یک چهارم مایل به 144 مایل در ساعت می رسد که بسیار فراتر از یک مدل استوک نمایشگاه است. در واقع کمی سریعتر از سرعت تله 143 مایل در ساعت سوپرا است، اما زمان در اینجا مهم است و سوپرا تقریباً نیم ثانیه سریعتر در یک چهارم حرکت می کند و به 9.62 ثانیه کاهش می یابد.

مسابقه شماره سه یک فورد موستانگ را در لاین مخالف می بیند و داستانی شبیه به آئودی است. سوپرا برای Stang 9.52 ثانیه به 10.06 می رسد، اما مسابقه بعدی بسیار نزدیک تر است. با این حال، به نظر می رسد که اکشن از مسابقه باز به تیراندازی 9.50 ثانیه ای تغییر می کند. این شبیه به یک کلیپ مسابقه درگ قبلی است که از این پیست ارائه کرده بودیم، که در آن خودروهایی که با سرعت بیش از 9.50 ثانیه حرکت می کنند، محروم می شوند. موستانگ 9.90 اجرا می‌کند، اما سوپرا کند می‌شود فقط زمان سپری شده 9.81

این ما را به مسابقه نهایی می‌رساند، و بله، در برابر یک مدل S Plaid است. این خودروها می توانند زیر 10 ثانیه مستقیم از کارخانه حرکت کنند و در این مسابقه، راننده تسلا با برتری قابل توجهی خط شروع را ترک می کند. آیا سوپرا می تواند عقب بیفتد و ادعای پیروزی برای احتراق داخلی کند؟ این یک پایان بسیار نزدیک است که ما آن را به ویدیو می‌سپاریم، بنابراین می‌توانید از هیجان مسابقه سریع بدون اسپویلر لذت ببرید.

محتوای تویوتا بیشتری می‌خواهید؟ بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست، در زیر موجود است.



منبع