[UPDATE] جی لنو در گاراژ خود در لس آنجلس به طور جدی در آتش سوخت

در حال حاضر میزان آسیب دیدگی لنو مشخص نیست. TMZ سوختگی را جدی می‌داند، یا حداقل آنقدر جدی است که در بخش سوختگی مرکز سوختگی گروسمن بستری می‌شود. همچنین مشخص نیست که دقیقاً چه اتفاقی افتاده است TMZ با بیان اینکه یکی از ماشین هایش در آتش سوخت. خودروی خاص و همچنین وضعیت سایر خودروها و گاراژ وی مشخص نیست. در ادامه این گزارش آمده است که لنو تمام نامزدی های خود را برای هفته آینده لغو کرده است.

لنو کانال یوتیوب خود را راه اندازی کرد گاراژ جی لنو در حالی که هنوز به عنوان نمایش امشب میزبان. سی‌ان‌بی‌سی سرانجام لنو را پس از بازنشستگی برنامه‌های گفت‌وگوش انتخاب کرد تا میزبان نسخه‌ای متفاوت از مجموعه یوتیوب او باشد که بیشتر سرگرمی‌های وسایل نقلیه بود. در همین حال، لنو همچنان وسایل نقلیه از مجموعه خود و تعداد زیادی از وسایل نقلیه تخصصی از دیگر علاقه مندان را در کانال یوتیوب خود به نمایش می گذارد.

کمدین و کلکسیونر مشتاق خودرو، جی لنو، گزارش شده که از سوختگی صورتش که ناشی از آتش سوزی در گاراژش در لس آنجلس بوده، بهبود می یابد. این حادثه روز یکشنبه، با TMZ گزارش از سوختگی لنو در سمت چپ صورتش. هیچ فرد دیگری به عنوان مجروح ذکر نشده است.

به روز رسانی: لنو در بیانیه‌ای برای Variety تایید کرد که در اثر آتش‌سوزی بنزین سوختگی جدی دریافت کرده است، اما حالش خوب است و تا یک یا دو هفته دیگر روی پاهای خود بازخواهد گشت.

گزارش اولیه از TMZ ادعا می کند که سوختگی صورت لنو روی چشم یا گوش او تأثیری نداشته است. البته، ما برای لنو و خانواده‌اش بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم و منتظر بهبودی سریع برای نماد اتومبیل‌رانی هستیم. ما مقاله خود را با اطلاعات جدیدی که در دسترس قرار می گیرد به روز می کنیم.



منبع

به عنوان میزبان خدمت کرده است نمایش امشب برای بیش از 20 سال، لنو مسلماً به خاطر مجموعه ماشین های باورنکردنی اش شناخته شده است. در دوران تصدی وی در نمایش امشب، لنو اغلب وسایل نقلیه مختلفی را از مجموعه خود به محل کار می راند. گاراژ او پر شده است خیلی طیف گسترده ای از اتومبیل های کلاسیک و مدرن، از جمله همه چیز، از وسایل نقلیه بخار قرن اخیر تا عجیب و غریب و هایپرکارهای مدرن.